Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej Jag tror att jag blir tokig! Alldeles nyligen läste jag här på forumet om telefon eller klocka som eventuellt kunde höras på Keith don´t go. Den snurrade precis på CD-n och tänkte att jag skulle se vad det var. Men hittar inte inlägget igen.

Någon som vet?

putte :?:

Posted
Hej Jag tror att jag blir tokig! Alldeles nyligen läste jag här på forumet om telefon eller klocka som eventuellt kunde höras på Keith don´t go. Den snurrade precis på CD-n och tänkte att jag skulle se vad det var. Men hittar inte inlägget igen.

Någon som vet?

putte :?:

Hej!

Jag har för mig det finns en lååååång tråd om detta på hififorum.nu...sök där så finner du säkert.

:)

\\K-man

Posted
Putte, man blir lite nyfiken...lyckades du höra något?

\\K-man

Det enda jag vet med säkerhet är att Acoustic Live är en fantastiskt bra skiva och att jag hör massor på Keith don´t go, men mobiltelefon nä tror inte det.

Putte

Posted
Det enda jag vet med säkerhet är att Acoustic Live är en fantastiskt bra skiva och att jag hör massor på Keith don´t go, men mobiltelefon nä tror inte det.

Putte

Jag hörde det .... fast vet ej om det är telefon som ringer

Posted

Det lär finnas minst 2 olika inspelningar. En som släpptes i USA och en i Europa.

De är visst på USA-inspelningen som det lär höras en telefon som ringer.

Posted
Det lär finnas minst 2 olika inspelningar. En som släpptes i USA och en i Europa.

De är visst på USA-inspelningen som det lär höras en telefon som ringer.

Jag har USA-pressen men har aldrig hört nå´n mobilsignal. I vissa högtalare kanske resonansljuden kan låta som en sådan.