Putte Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 Hej Jag tror att jag blir tokig! Alldeles nyligen läste jag här på forumet om telefon eller klocka som eventuellt kunde höras på Keith don´t go. Den snurrade precis på CD-n och tänkte att jag skulle se vad det var. Men hittar inte inlägget igen. Någon som vet? putte Quote
K-man Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 Hej Jag tror att jag blir tokig! Alldeles nyligen läste jag här på forumet om telefon eller klocka som eventuellt kunde höras på Keith don´t go. Den snurrade precis på CD-n och tänkte att jag skulle se vad det var. Men hittar inte inlägget igen. Någon som vet? putte Hej! Jag har för mig det finns en lååååång tråd om detta på hififorum.nu...sök där så finner du säkert. \\K-man Quote
Nykmark Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 Här är en länk till tråden för enkel åtkomst: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?AR...;TOPIC_ID=37945 Quote
K-man Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 Putte, man blir lite nyfiken...lyckades du höra något? \\K-man Quote
Putte Posted January 28, 2007 Author Posted January 28, 2007 Putte, man blir lite nyfiken...lyckades du höra något? \\K-man Det enda jag vet med säkerhet är att Acoustic Live är en fantastiskt bra skiva och att jag hör massor på Keith don´t go, men mobiltelefon nä tror inte det. Putte Quote
ninja Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Det enda jag vet med säkerhet är att Acoustic Live är en fantastiskt bra skiva och att jag hör massor på Keith don´t go, men mobiltelefon nä tror inte det. Putte Jag hörde det .... fast vet ej om det är telefon som ringer Quote
Hasse Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Jag hörde det .... fast vet ej om det är telefon som ringer Telefon!? Skulle misstänka att det är resonansljuden från gitarren som åsyftas. Quote
Vox Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Det lär finnas minst 2 olika inspelningar. En som släpptes i USA och en i Europa. De är visst på USA-inspelningen som det lär höras en telefon som ringer. Quote
Hasse Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Det lär finnas minst 2 olika inspelningar. En som släpptes i USA och en i Europa. De är visst på USA-inspelningen som det lär höras en telefon som ringer. Jag har USA-pressen men har aldrig hört nå´n mobilsignal. I vissa högtalare kanske resonansljuden kan låta som en sådan. Quote
Recommended Posts