Jump to content

Recommended Posts

Posted

Försöker desperat hitta någon butik som säljer Änglagård, men lyckas inte hitta deras skivor någonstans! På en webbshop står det "PERMANENTLY OUT OF STOCK! DO NOT ORDER!". Är det verkligen så? Går det inte att få tag i nyproducerade skivor utav Änglagård?

Någon som har koll?

Posted
Adressen är www.mellotronen.com men jag hittar inte skivan där. Mitt tips är att ringa och kolla om dom har begagnat, eller om dom styr upp på annat sätt.

Ok, tack, var inne på hemsidan men som sagt jag hittade den inte heller. Jag ska slänga iväg ett mail till dom eller ringer jag dom på måndag. Tack för tipset iaf!

Posted

Fick svar från Mellotronen nu (kl. 20 en lördagkväll, imponerande)!

"Båda Änglagårds studioalbum är sedan länge utgångna.

Det finns inga planer på att återutge dem.

Vi får inom kort in Live plattan igen.

Det verkar vara den enda som går att få tag på."

Så tyvärr verkar det vara så att man får försöka hitta den begagnad nånstans... Någon som vill bli av med sitt ex? :)

• 5 months later...
Posted

Som sista utväg finns dom ju alltid som flac, dvs om du inte lyckas få tag på dom på annat sätt. Då tycker jag det är helt okej :)

Guest Jorma
Posted
Hmm, jag hittar bara filmen med samma namn, inte någon Änglagård - bandet.

Jag trodde det var filmen du var ute efter.

• 4 weeks later...
Posted

Psychoz >> Det stämmer att de är utgångna, och bandet vill inte återpressa dom. Jag har sett lite ex gå på eBay, men ofta för 300-500 kr. Detta är det enda tips jag kan ge dig tyvärr, kolla eBay och andra auktionssajter.

Posted
Psychoz >> Det stämmer att de är utgångna, och bandet vill inte återpressa dom. Jag har sett lite ex gå på eBay, men ofta för 300-500 kr. Detta är det enda tips jag kan ge dig tyvärr, kolla eBay och andra auktionssajter.

Jo jag har sett det också, men när jag har tittat så har dom legat på 100-450 dollar och det är alldeles för mycket för min plånbok. Som tur var hittade jag Hybris som flac men Epilog tyvärr bara som mp3, men det får duga :)

Men ojojoj vad bra dom är! Det går inte lyssna sig mätt på dom! Favoriten är helt klart Hybris! Så här i efterhand kan det faktiskt vara värt 100 dollar för en CD :D