Erik L Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Slänger upp lite bilder på min lilla baslåda och mina högtalare jag köpte för ett tag sedan. Stroker18 Ett par B&W Signature 805 Signature 805 Signature 805 Samt lite bilder på en annan trevlig bas jag har hittat. En fabriksny Stroker 12. Hamnar kanske i bilen så småningom Stroker12 Stroker12 Stroker12 Quote
zood Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Finnishen/mönstret på de högtalarna är ju fantastisk Och de spelar minst lika bra, har lyssnat på dem vid ett par tillfällen Vad har du för elektronik att mata dem med? Vill gärna se fler bilder på detta system Mvh Johan Quote
Erik L Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 Har bara ett 218 steg från NAD men det får duga så länge. Låter ganska så bra ändå faktiskt även om man kanske borde haft lite mer exlusiva grejor. Ett 208 steg hade nog passat bra. Quote
eliot Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Hej Erik, varför lägger Du inte upp bilderna direkt så slipper vi klicka på en länk Jag har tagit mig friheten att göra det: Slänger upp lite bilder på min lilla baslåda och mina högtalare jag köpte för ett tag sedan. Ett par B&W Signature 805 De tre sista bilderna är för breda då bilderna maximalt får vara 750 pixlar breda så de måste du antingen minska eller fortfarande ha som länkar.... Mvh, Eliot PS: Jag har alltid tyckt att B&W Signature 805 är riktigt snygga Quote
wulfman77 Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Riktigt fina talare detta och riktigt fina bilder Quote
Timbre™ Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Finnishen/mönstret på de högtalarna är ju fantastisk Och de spelar minst lika bra, har lyssnat på dem vid ett par tillfällen På Hi-Fi Klubben, Skånegatan... Quote
zood Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 På Hi-Fi Klubben, Skånegatan... You got me :cool: Quote
Recommended Posts