Guest Peo Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Jag har ett par kablar till övers - säljes mot högstbjudande eller bytes mot något kul.. (Skivor t.ex. ! Se min andra tråd om skivor köpes) Kablar: - 1m Chord Anthem RCA med originalförpackning - andra ägaren - nypris ca 4500kr (lägsta bud 1500kr) - Detaljerad kabel med fullt ös, grym bas! - 1m Nordost Red Dawn RCA med originalförpackning - köptes nya av mig, nypris ca 5500kr (lägsta bud 1500kr) - 2.5m Nordost Red Dawn, single-wire med plugs, köptes nya av mig - nypris ca 12000kr (lägsta bud 3000kr) ->SÅLT! Skicka frågor, bud eller bytesförslag via PM. Finns även lite hårdvara, dessa vill jag helst sälja pga platsbrist: - Rega P25 i lönn med Rega Super Elys MM-pickup och original Rega dammskydd (transparent akryllock) + väggfäste för montering på väggen. Denna är i praktiken oanvänd, pickupen behöver ställas in ordentligt vilket jag aldrig orkat med så den har stått och dammat.. Nypris för allt 15600kr. Pris? Kom med ett förslag.. Jag köpte dessa nya, kvitto osv finns. Lägsta bud 8000kr. (Det gick en på eBay precis för 7000kr, utan pickup och väggfäste, som kostade 3500kr nya) - Thomson 52" projektions-TV - defekt! Jag är rätt säker på att det bara är lampan som är slut.. Bör kunna fixas enkelt av en händig. Nypris 35000kr. Säljes för en symbolisk summa om du hämtar den! Emballage finns ej (den levererades på en EU-pall!) Det krävs stor bil el. släp + minst två personer för att bära den (jag kan ej bära pga ryggskada) så tänk på det innan, tack. Om jag minns rätt väger den ca 60kg, och är rätt otymplig. - Sagem digitalbox för Comhem's nät, kan medfölja TV'n för en billig peng. - Musical Fidelity X-DAC v3 - komplett i kartong, obetydligt använd. Jag köpte denna ny för 7490kr för inte så länge sedan. Behöver den inte längre p.g.a. uppgradering! Lägsta bud 4500kr. ->SÅLD! - Musical Fidelity X-24K - klassisk DAC i cylinderchassit.. Fungerar utmärkt! Digitalkabel (RCA) från Monster ingår (kostade 595kr då det begav sig). Nypris 5000kr, lägsta bud 1000kr. -> Bud på 1300 finnes! - Musical Fidelity X-Can - originalet! Fungerar utmärkt, dock har något lossnat inuti så den skramlar lite om man skakar den. Påverkar EJ funktionen dock, jag vill poängtera detta! Nypris 3000kr, lägsta bud 500kr. -> Bud på 500kr finnes! - X-Box med tredjeparts-ROM, regionsfri, spelar alla skivor.. Komplett i originalkartong, så gott som oanvänd.. Kom med ett förslag om intresse finns. Quote
Guest Peo Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Tre prylar på väg att försvinna, hör gärna av er senast i morgon om intresse för dem finns. Quote
Guest Peo Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Uppdaterat igen, X-DAC v3 borta, fler bud registrerade.. Sista chansen för Nordostkablaget, de går i morgon förmiddag om ingen bjuder över. X-24K kommer troligtvis att säljas i morgon måndag också. Jag har fått två olika bud a' 5000kr för Rega-paketet, det känns lite för lite för att det skall vara kul dock. Ingen som vill ha Chord-kabeln? Den är ju jättekul! Quote
Recommended Posts