Jump to content

Recommended Posts

Posted

Minns att en tråd här på forumet behandlade ämnet om val av högtalarkabel. Då nämdes Supra som ett bra alternativ till Cremona eftersom denna tydligen skulle ha internkabel från just Supra, enligt författaren.

Posted

Hade hemma ett par Cremona på långtidstest men det var på Hififorumstiden och jag kommer inte ihåg hur det var med internkablaget. Sonus faber-klubben har säkert koll på det.

Posted
Minns att en tråd här på forumet behandlade ämnet om val av högtalarkabel. Då nämdes Supra som ett bra alternativ till Cremona eftersom denna tydligen skulle ha internkabel från just Supra, enligt författaren.

Jeg er ganske sikker på at det ikke er tilfældet. Prøv dog at skrive til Maximus fra SF klubben. Han har 100% styr på denne side af sagen. :cool:

Jeg er dog ikke i tvivl om at Supra laver fremragende kabler.

Posted

Ruskigt snygg alltså.. I mina ögon den finaste SF hittills!

"Cremona-träet" tycker jag är snyggare än den klassiska röda, det passar bättre ihop med svart också. Jag såg en Cremona i verkligheten för första gången förra veckan, och den var verkligen fin. :)

Jag känner på mig att Elipsa kan bli en riktig hit, ser fram emot att höra den!

Posted
Jag känner på mig att Elipsa kan bli en riktig hit, ser fram emot att höra den!

Det er selvfølgeligt meget svært at spå om, men ud fra pris, enheder og design ser Elipsa i mine øjne også ud til at blive en succes. At de er gået tilbage til pap-membraner i mellemtonen er lige efter mit hovede. :mm:

Posted
Dom verkar inte ha den fina lacken på dessa högtalare. :?:

//rillo

Lacken är nog inte lika blank och det gäller ju även Cremona vs övriga Homagemodeller. Till en ljusare yta kanske det inte passar lika bra med högglans... :?: