Stereotypen Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Synergistic Research Resolution Reference högtalarkabel med aktiv skärm. 2.5 m Singlewire. Pris: 10000kr. mob nr: 0703949662 Obs! Lånad bild men exakt samma förutom att min har WBT kontakter. Quote
PLINIUS Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Grym kabel för övrigt... :mm: Enligt Synergistics egna hemsida kan alla deras SW-kablar användas som biwire, bara att klippa upp ändarna mao!! Kanske inte nåt man gör i första taget men... Quote
Stereotypen Posted January 4, 2007 Author Posted January 4, 2007 Grym kabel för övrigt... :mm: Enligt Synergistics egna hemsida kan alla deras SW-kablar användas som biwire, bara att klippa upp ändarna mao!! Kanske inte nåt man gör i första taget men... Det var intressant att höra. Det är nämligen därför jag säljer dem, för att jag vill ha en biwire kabel istället. Måste kollas upp. Tack för tipset PLINIUS ! Quote
PLINIUS Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Det var intressant att höra. Det är nämligen därför jag säljer dem, för att jag vill ha en biwire kabel istället. Måste kollas upp. Tack för tipset PLINIUS ! Varsågod! Alltid kul att kunna hjälpa till... Quote
Recommended Posts