Jump to content

Recommended Posts

Posted

Trevligt och lyckosamt 2007 till alla medlemmar!!

Tillståndet verkar lugna sig på vissa fronter, så jag passar på att utlova ett prematurt nyårslöfte....

Euphonias nätfiltergrupptest part #1 kommer börja läggas ut innan utgången av Januari :cool:

Hoppas PLINIUS backar upp mig här :blush

mvh,

/Henrik

(nej jag har inte smygöppnat Launoisen när jag skriver detta ;) )

Posted
Gott nytt år på er från ett varmt(+7) och blåsigt sydskåne

Hej Ear !

Nyfiken bara, var i södra Skåne håller du till !!

Själv bor jag ca:1 mil utanför Rydsgård !!

//-- Tompa --

Posted

Önskar er alla ett Gott Nytt År :)

Början av året bjuder på fina möjligheter av skaffa ny musik då man lokalt på en butik rear rejält innan bokslutet.... :mm:

/Mattias

Posted

Gott nytt år allesammans! :)

Tack för det gångna året, det har varit omtumlande, lärorikt och framförallt roligt!

Posted
Och ett Gott Nytt År på er allesammans önskas från Norrland av mig och medlemmarna i HiFi Norr ;)

Hifi ur alla väderstreck och man måste ju ha visioner... :mm::) Kanske lite för tidigt att ropa hej innan året gått till ända men jag har förhandsbokat några riktigt spännande fotoobjekt inför nästa år. En skandinavisk högtalarpremiär är på väg över oceanerna och det kan även bli en hel del Stockholmshifi om allt faller på plats. Just nu :D känns det som att vi även skall kunna hänga med år 2007.

Posted

Gott Nytt År

mvh från en gurka som är ledig imorgon :)

Guest asimov66
Posted

och NU är det 2007 med allt vad det innebär...ha det bra grabbar

Posted
och NU är det 2007 med allt vad det innebär...ha det bra grabbar

Jo, men tycker ändå att det känns ungefär som vanligt... :D Skulle vilja börja 07 med ett varmt tack till alla som har bidragit till forumets innehåll under året som gick.

God fortsättning!

Timbre