mikael2 Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 Jag har nu slagit på möjligheten att kommentera bloggar. Observera att den som skapat bloggen har möjlighet att stänga av kommentarer. Skaparen kan också moderera sin egen blog. En blygsam start med 2 (3) bloggar men när jag läser bloggarna så tycker jag att idén är bra Här hittar ni Euphonias bloggar: http://www.euphonia-audioforum.se/forums/i...automodule=blog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikael2 Posted January 6, 2007 Author Share Posted January 6, 2007 En liten detalj när man gör ett inlägg i sin blog... Inlägget blir inte synligt för andra förrän man väljer "publish". När man skriver sitt inlägg är standardvalet "draft". Man kan välja att publicera inlägget genom att välja "Add this entry as Published" i samband med att man skriver inlägget. Annars får man gå in i efterhand och klicka på "Entry options" under sitt inlägg och välja "publish" för att andra ska kunna läsa det. Tog ett tag innan jag begrep detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts