zood Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Håller på att få panik Vad heter stycket som går på repeat på Sonus Fabers hemsida?? Har tappat det helt. Kan någon hjälpa mig? Tack på förhand Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leifhellmusic Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Håller på att få panik Vad heter stycket som går på repeat på Sonus Fabers hemsida?? Har tappat det helt. Kan någon hjälpa mig? Tack på förhand Johan Johan, Inte ska du väl få panik. Det är inte bra. Gick in på och lyssnade på musiken på Sonus fabers hemsida. Jag tror (inte helt säker) att det är något ur Vivaldis Fyra årstiderna. Vilken årstid det är vet jag inte. Skulle gissa på vintern. Hälsningar leifhellmusic alias Leif Hellström Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zalve Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Håller på att få panik Vad heter stycket som går på repeat på Sonus Fabers hemsida?? Har tappat det helt. Kan någon hjälpa mig? Tack på förhand Johan Prova Sökfunktionen,, Ämnet har varit upp och DÅ var det Vivaldis 4 årstider, kommer ej ihåg vilken årstid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zood Posted December 12, 2006 Author Share Posted December 12, 2006 Tack Zalve Här var den tråden http://www.euphonia-audioforum.se/forums/i...;hl=sonus+faber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts