The Hulk Posted February 25, 2004 Share Posted February 25, 2004 Alla känner väl till Tact vill jag tror med sina digitala drömmar som reflekteras på både förförstärkare,slutsteg även rumskalibrering. Här är deras senaste bidrag: TACT SDA2175 Effektförstärkare Specifikationer: Digital PWM-förstärkning Analoga ingångar (XLR och RCA) 2x200 watt i 8 ohm 2x375 watt i 4 ohm THD+N, 1W/8 ohm: 0,004 % THD+N, 275W/4 ohm: 0,07 % Signal/brusförhållande: 117 dB Strömförbrukning 2x300 watt/8 ohm: 820 watt 12 V-trigger Mått: 45x36,1x8,9 cm (BxDxH) Nettovikt: 15,5 kg Denna förstärkare ärn semidigital och har vanliga analoga ingångar men med switchande nätdel. Pris: 18998:- Läs mer här: http://www.hifiklubben.se/iz.asp?id=3|p|14...43|4748|pdetail Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sker Posted February 25, 2004 Share Posted February 25, 2004 Verkar intressant Hulk tråkigt bara att det är HIFI-klubben som säljer Tact de brukar ju inte vara så glada på att ta inbyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted February 25, 2004 Author Share Posted February 25, 2004 Nej det var ju det då =/ Vad har du förnågot att byta/sälja då? Finns ju lite olika bra ställen att sälja på . Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sker Posted February 25, 2004 Share Posted February 25, 2004 >The Hulk Jag har ett Musical Fidelity A3cr slutsteg som jag är hyfsat nöjd med, så det var bara en reflektion över att det i bland kan vara tråkigt att vissa butiker har intressanta produkter som man väljer att inte köpa för att de inte vill byta in änns gamla grejer. Du själv? Är det dags att byta slutsteg? MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted February 25, 2004 Author Share Posted February 25, 2004 Som det ser ut nu så kommer jag att behöva de 2 jag har att ta hand om basarna och köpa ett lite mer högupplöst till mellan och diskant registren. Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sker Posted February 27, 2004 Share Posted February 27, 2004 Vad kör du med för högtalare Hulk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted February 29, 2004 Author Share Posted February 29, 2004 sker: B&W Nautilus 802 men skall byta snart ev.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sker Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 Ok, de är ju mycket trevliga, lyssnade en hel del på dem när min pappa var ute efter nya högtalare. Vad kan det tänkas bli för nya högtalare då, Hulk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted March 7, 2004 Author Share Posted March 7, 2004 sker: Ojdå, ingen aning faktiskt vad som händer. Har riktigt svårt att skiljas från dessa undersköna busar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts