eliot Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 Jag fick en länk till denna svenska recension i musikmagasinet på en produkt som verkar tekniskt intressant: Makalöst välljudande system (Obs PDF!) Det rör sig om NHT M60XD som utgör ett professionellt monitorsystem.... - Jag tyckte det kunde vara intressant läsning Mvh, Eliot Quote
exfront Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 Om någon är intresserad har jag ett sprillans nytt NHT M60XD-system att sälja. Aldrig använt. Har nämligen två och vill sälja det ena. Låter fantastiskt. Kom gärna förbi min studio i Sthlm för en provlyssning. Maila på: magnusanders@gmail.com Mvh Magnus Jag fick en länk till denna svenska recension i musikmagasinet på en produkt som verkar tekniskt intressant: Makalöst välljudande system (Obs PDF!) Det rör sig om NHT M60XD som utgör ett professionellt monitorsystem.... - Jag tyckte det kunde vara intressant läsning Mvh, Eliot Quote
Recommended Posts