Arioch Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Hej på er Hifi bröder och systrar. En liten undran till er som har lite mer erfarenhet. Jag är på jakt efter en ny skivspelare som ligger i ungefär samma nivå som min cd spelare (audio analouge paganini). Har ni några förslag... Självklart ska den kosta så lite som möjligt för så bra ljud som möjligt. Om ni har några ideer får ni gärna tala om vad de kostar också. mvh Arioch :cool: Quote
New Order Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Hej på er Hifi bröder och systrar. En liten undran till er som har lite mer erfarenhet. Jag är på jakt efter en ny skivspelare som ligger i ungefär samma nivå som min cd spelare (audio analouge paganini). Har ni några förslag... Självklart ska den kosta så lite som möjligt för så bra ljud som möjligt. Om ni har några ideer får ni gärna tala om vad de kostar också. mvh Arioch :cool: Kanske en Rega P5,men den är nog ännu bättre än din cd-spelare.Tror jag iaf. mvh/n.o Quote
Ranefjord Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Bara att vänta in den nya Rega P2. Kanske blir hur bra som helst i kombination med Rega Fono (riaa). Quote
Recommended Posts