Görans HiFi Posted November 21, 2006 Posted November 21, 2006 Hej alla glad hifi antusiaster Vi på Görans hifi önskar alla välkomna till växjö den 25-26/11 Då kommer det att bli stor Hifi mässa med massor av godbitar. De som ställer ut är Bla: Audio-Nord Hifi-Consult Audio pro PL Audio Septon MA Carlsson HiFi Agenten Jamo Klipsch Interconnect Tivoli Harman Kardon Jbl Sharp Kjaerulff (Loewe) Tonkraft Larsen hifi (Carlson högtalare) Nordic Audiovideo (Sentec) Bjurab mm..... Hälsningar Pelle Görans HiFi AB Växjö Hemsida Quote
Timbre™ Posted November 21, 2006 Posted November 21, 2006 Gjorde en snabbflytt till Nyhetsforum. Hoppas att det är OK. //Timbre Quote
Görans HiFi Posted November 21, 2006 Author Posted November 21, 2006 Gjorde en snabbflytt till Nyhetsforum. Hoppas att det är OK. //Timbre Helt oki... mvh Pelle Quote
iroise Posted November 21, 2006 Posted November 21, 2006 Helt oki... mvh Pelle Kommer det att ske Lp och eller cd försäljning? Quote
Equity Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 Hej Pelle! Skall ner till Ljungby kommande helg och hade en ambition att kika "förbi" Växjö för en översyn av min Primare DVD30. Har i ärlighetens namn funderat på att skippa turen genom de småländska skogarna och leva med DVD-Video problemet på dvd-spelarn men detta gav banne mig råg i ryggen, vatten på kvarnen, chips i näven eller något annat passande uttryck. Öppettider? Finns representanter från Primare på plats förresten? Mvh Pelle Quote
Görans HiFi Posted November 22, 2006 Author Posted November 22, 2006 Hej Pelle! Skall ner till Ljungby kommande helg och hade en ambition att kika "förbi" Växjö för en översyn av min Primare DVD30. Har i ärlighetens namn funderat på att skippa turen genom de småländska skogarna och leva med DVD-Video problemet på dvd-spelarn men detta gav banne mig råg i ryggen, vatten på kvarnen, chips i näven eller något annat passande uttryck. Öppettider? Finns representanter från Primare på plats förresten? Mvh Pelle Hej Pelle Tyvärr så kommer inte representant för primare att vara med trots att de blev bjudna... vi kommer att ha öppet mellan kl: 10.00-18.00 Lör / 10.00- 16.00 Sön och en entre på 50:- mvh Pelle Görans HiFi AB Quote
Görans HiFi Posted November 22, 2006 Author Posted November 22, 2006 Kommer det att ske Lp och eller cd försäljning? Hej Det kommer inte att bli någon försäljning av CD eller LP pga att Jan-Erik på OPUS 3 hälsar att han är ledsen men han har en inspelning med Eric Bibb den helgen och kan tyvärr inte komma. mvh Pelle Görans HiFi AB Quote
Recommended Posts