Cayin Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 Hej Har uppgraderat mig och tänkte därför sälja min befintliga anläggning Den består av en helt ny oanvänd rör förstärkare av märket Palcom 2x35 w ultralinjär med EL-34 rör i slutsteget , förstärkaren är intregerad OBS inget hemma bygge utan en hel proffsig pjäs. Till detta 2 st B&W CDN 1 med orginalstativ, högtalarkabinetterna är behandlade så att de har en alumininu finisch. Allt detta säljes för 7900:- + frakt Ola Quote
Cayin Posted November 20, 2006 Author Posted November 20, 2006 Hej Har uppgraderat mig och tänkte därför sälja min befintliga anläggning Den består av en helt ny oanvänd rör förstärkare av märket Palcom 2x35 w ultralinjär med EL-34 rör i slutsteget , förstärkaren är intregerad OBS inget hemma bygge utan en hel proffsig pjäs. Till detta 2 st B&W CDN 1 med orginalstativ, högtalarkabinetterna är behandlade så att de har en alumininu finisch. Allt detta säljes för 7900:- + frakt Ola Quote
Recommended Posts