Jump to content

Recommended Posts

Guest asimov66
Posted

fick "normalt" resultat dvs 77%

jag kom på att jag tryckte för snabbt på vissa så ta det lugnt så får ni bättre resultat.

Posted

Din bakgrund ger din mycket + K-Man,

Är nästan säker på att Frun skulle sätta 100% oxå.

Började själv,, men det distade fint i mina små laptoplådor

så jag fick avbryta :D

Guest asimov66
Posted
Började själv,, men det distade fint i mina små laptoplådor

så jag fick avbryta :D

schysst jag skyller på disten i datorlådprna därav mitt resultat :D:black:;)

Posted

Tämligen tondöv men det var inte någon nyhet, fick 61,1%. Nu vill jag att fler med resultat under 70% kommer ut ur garderoben och visar att det går att vara tondöv audiofil! :D

Posted
schysst jag skyller på disten i datorlådprna därav mitt resultat :D:black:;)

Det skakade om helalptopen vid vissa "bastoner" så det gick inte alls.

Med lurar hade det säkert fungerat.

Posted
Fick 81% och då är jag ändå förtillfället döv på högerörat med ett tokigt högt pipande efter en öroninflammation.

Härligt :dead: , precis där befinner jag mig oxå. Bara några dagar efter mina nya högtalare kom på plats pajade hörseln efter öroninflammation. Och nu har det nästan gått fem veckor utan ordentlig hörsel. Och så är det Wilsondemo på hifi-stället till helgen - suck.

Posted

Jag fick 69,9%. Tycker jag är ganska känslig för falsksång (att jag upptäcker det alltså), så jag trodde jag skulle få bättre.

Jag har också haft öroninflammation relativt nyss, det var jobbigt! Min trumhinna sprack under natten så det kom ut vätska ur örat, men det hade tydligen läkt momentant sa läkaren för han såg inget av det dagen efter. Men jag fick antibiotika och nu är det nästan bra. Men det var jobbigt att vara döv på örat under några veckor. Det skulle vara intressant att ta ett hörseltest, när jag mönstrade hade jag bra hörsel och blev uttagen till telefonist (jag gjorde aldrig lumpen f.ö.). Det var ju förvisso 14 år sen...

Posted
Hmmm...nu blir man väl helt idiotförklarad...

försökte att låta bli att ta testet för att inte bli besviken, men jag blev bara nästa idoit; 97,3%... :dead::dead::dead:;)

/ptr

Posted

He he he, det är ju bara extrem högstatus att klara av ett sånt test med toppresultat! Knappast nån som idiotförklarar en för det! Bara gröna avundsblickar kastas! Kan ni räkna hur många tändstickor som faller ner på golvet ur en tändsticksask på bråkdelen av en sekund också? ;-)

Posted
...Kan ni räkna hur många tändstickor som faller ner på golvet ur en tändsticksask på bråkdelen av en sekund också? ;-)

Näe, när det blir fler än jag har tår så tappar jag räkningen ( :blush ), däremot har jag hållit på med musik sen jag var sex år så man är väll lite präglad på att minnas (och kännaigen) sådana strukturer. (Kan tänka mej att det är ungefär likadant för k-man?) -- har man en gång lärt sig cykla så sitter det i ryggmärgen.. :clown:

man är väll en smula yrkesskadad..

/ptr

Posted
försökte att låta bli att ta testet för att inte bli besviken, men jag blev bara nästa idoit; 97,3%... :dead::dead::dead:;)

Tack Plundin, känns mycket bättre att vara två! :D:D

...och precis som Plundin så tappar jag också fort räkningen i tändstickräkningen...men musik i alla möjliga former har man sysslat med så länge man minns...kan tänka mig att alla timmar man ägnat i hemmastudion med kompositionstraggling har satt sina spår...jag hade ett tag dille på att så fort jag hörde en låt jag gillade på radion satte jag mig i hemmastudion och spelade in den...då tränade man upp "harmoniminnet" bra :blush

\\K-man

Posted

Var BERGSÄKER på att jag skulle fixa full pott när jag gjorde testen en tredje gång igår.Men fick bara 94,4% :black: .Är rätt nöjd ändå.Får väl skylla på samma sak som du Mange! :)

/n.o

• 4 weeks later...
Guest pick-me-up
Posted
86,1 % här, men det kändes väldigt mycket som ett koncentrationsprov tyckte jag.

Det var väldigt kool i alla fall :)

Håller fullständigt med dig perra! Det kändes mest som ett koncentrationsprov …

Nu fick jag 77,8 %, men är bergssäkert att jag kan bättre än så IRL!

Nu finns det flera tester på den här sidan … Så jag vet inte exakt vilken test har ni gjort?

Jag menar testen där de spelar korta musikslingor och inte enbart pipande ljud!!

Sen finns det en test med rytm, och det är kanske svåraste av alla. För det är inete mycket som skiljer åt …

Må hända är dessa skillnader solklara för en tränad öra och någon som spelar trummor etc.