jonasz Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Har sett dessa hifimöss tråna på toppen av diverse högtalare i olika bildtrådar. Nu undrar min syster (jo faktiskt ) vart man kan köpa dessa och vad de betingar i pris? Mvh Quote
oLjud Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 http://www.energy-transformers.se/index.htm Quote
Timbre™ Posted November 18, 2006 Posted November 18, 2006 Storleken varierar och här kommer ett par bilder på lite olika midjemått... Quote
iroise Posted November 18, 2006 Posted November 18, 2006 Storleken varierar och här kommer ett par bilder på lite olika midjemått... Fantastisk bild jag kan med lätthet läsa det som står på cd:n!! Quote
Timbre™ Posted November 18, 2006 Posted November 18, 2006 Fantastisk bild jag kan med lätthet läsa det som står på cd:n!! Tack! På min skärm är texten lite halvsuddig så det var ju bra för den bilden var från början tänkt för Ritenourtråden. Quote
Recommended Posts