K-man Posted November 8, 2006 Posted November 8, 2006 Vi får hoppas på en tradition! ...i år får vi tro jag är frisk den dagen! ...känner redan glöggdoften... ...får nog ta och titta i skåpet om det inte finns ngn glögg kvar.... \\K-man Quote
datar Posted November 8, 2006 Posted November 8, 2006 Jag skulle kunna tänka mig att få lite julklappar från Hifi Consult :cool: Quote
Mattias Posted November 8, 2006 Posted November 8, 2006 Nice! Juligt i Alingsås trevligt /Mattias Quote
Guest Zalve Posted November 8, 2006 Posted November 8, 2006 Blir nog mer än bara favoritskivorna... Quote
Guest johan Posted November 9, 2006 Posted November 9, 2006 Kända Audiofilen ??? Mer ökänd skulle jag tro Quote
Nitram Posted November 9, 2006 Posted November 9, 2006 Kända Audiofilen ??? Mer ökänd skulle jag tro Quote
Guest Zalve Posted November 9, 2006 Posted November 9, 2006 Kända Audiofilen ??? Mer ökänd skulle jag tro "känd" ingår i Ökänd,,, och Ö..typ nån som bor på Gotland, England eller Hisingen.. Quote
gcs Posted November 9, 2006 Posted November 9, 2006 Jag är ju ganska ny här på forumet så jag vet inte vem Zalve är. Den enda jag träffat här på forumet är Eliot och honom har jag inte sett till här på länge. Quote
Guest johan Posted November 9, 2006 Posted November 9, 2006 Zalve är en av Moderatorerna på HiFiforum där han bla annat är bildansvarig. En ganska kul kille som till o med är rumsren Quote
Guest Zalve Posted November 9, 2006 Posted November 9, 2006 Jag är ju ganska ny här på forumet så jag vet inte vem Zalve är. Den enda jag träffat här på forumet är Eliot och honom har jag inte sett till här på länge. Typen i röd t-shirt är Zalve. Quote
Engelholm Audio Posted November 10, 2006 Posted November 10, 2006 ...som till o med är rumsren Därom tvista di lärde... Quote
sladd Posted December 14, 2006 Author Posted December 14, 2006 Vi har börjat värma glöggen. Ta en paus från regnet och kom in i värmen! Välkomna . Quote
Greensleeves Posted December 15, 2006 Posted December 15, 2006 Vi har börjat värma glöggen. Ta en paus från regnet och kom in i värmen! Välkomna. Jag får väl säga tack, även om det är inte gick för mig att närvara då jag befinner mig i en av de norrländska städer du nyligen bevistade, nämligen Umeå. Jag var och lyssnade på dig förra onsdagen, och hade stor behållning av demonstrationen. Jag tyckte även att QRS och Bladelius lät bra, och att QRS Luna Audiofil edition var smått osannolikt prisvärd. Med tanke på allt kämpande ute på vägarna, hoppas jag du och övriga fick en riktigt fin "jul-prolog" i form av en dag med allsköns julmusik bland idel ädel music-lovers. Mvh, Greensleeves Quote
Recommended Posts