Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag pratade nyligen med en kollega som hade en gitarr som användes vid inspelningen av en Meshugga skiva, stod prydligt uppställd vi stereon. Jag kände omedelbart en våg av habegär och lite avundsjuka.

Har börjat tänka på vad som skulle vara snyggt som trofé vid stereon.

Är det någon på forumet som har något rolig grej ni vill berätta om? Dvorak´s taktpinne, Steve Harris i Iron Maidens vit/blå randiga spandexbrallor eller nått annat kul?

Det ända jag kan skryta med är ett kort på mej, min bror & Kai Hansen ex. Helloween sångare & gitarrist.

Posted

Då bör det vara en 7 strängad gura ?

Annars har jag tyvärr inget kändisrelaterat hemma.

Posted

Scannade runt en sväng på ebay och hittade mycket kitchiga prylar! Några gitarrer med autograf på.... och tror man att dom är äkta så är dom ju det. :) Annars en Queen neon skylt, Kiss Army skor, handskriva noter och massa annat.

Posted

Jag samlar vinyl men jag är ingen samlare på det viset att jag ser skivorna som värdeobjekt som inte får spelas. Det finns emellertid någon skiva som inte spelas och det är t.ex. denna signerade skivan

rod-autograf1.jpg

Jag köpte den på ebay och det är den amerikanska utgåvan av Rod Stewart, A Night on the Town från 1976 - och den är ospelad och kommer att så förbli ;)

Den är signerad både på framsidan och baksidan :app:

- Om det är hans signatur :?::blush

Det vet jag ej men det ser ut att vara en riktig signatur - och så dyr var den inte ;)

//Eliot