Jump to content

Recommended Posts

Posted

bildnyhetf6e2299.jpg

Nu introducerar Isotek ännu en ny revolutionerande produkt, Sigmas, ett helt nykonstuerat nätfilter. Sigmas fyller gapet i Isoteks sortiment mellan den extremt omtyckta Minisub GII och High-End nätfiltren Nova och Titan.

Nova och Titan anses av många som de absolut bästa nätfiltren på marknaden, men deras pris (50100:- tillsammans) har gjort att de varit få förunnade.

Nu introduceras Sigmas, ett nätfilter som kombinerar tekniken från Nova och Titan, men i samma enhet och till ett betydligt lägre pris.

Sigmas har 6st uttag, varav 2st för "high power" elektronik (slutsteg och stora integrerade förstärkare) och resten för mindre effektkrävande elektronik såsom signalkällor, försteg och mindre integrerade förstärkare.

För 15600:- får man ett nätfilter som klarar hela anläggningen och som närmar sig Titan/Nova kombinationen i prestanda.

Posted

hej

jag har just bytt min minisub mot en sigmas och skillnaden är högst påtaglig mellan dem , prisskillnaden är motiverad

hälsar hans-tommy

ps skulle det inte komma en nätfiltertest eller kommer den nästa år? ds

Posted

Hej !

Länge tänkt uppdatera min anläggning med Isotek nätfilter, då GII Mini Sub. Är det ett bra filter ? Sigma kostar ju lite mer, värt det,, ?

Jag har MF A5 integrerade förstärkare, CD samt Supra el, samt Master Snake One.

Hälsar, Thomas

• 2 weeks later...