Timbre™ Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 Precis innan julfirandet tar fart på allvar är det dags för hifimässa i Sveriges port mot kontinenten. Spännande produkter, en hel del premiärer och det är nog säkrast att boka upp redan nu... :cool: Full fart i Malmö den andra helgen i december! Quote
Timbre™ Posted October 27, 2006 Author Posted October 27, 2006 Får man ju besöka såklart Det blir naturligtvis bildrapport på Euphonia men ingenting går ju upp mot att vara där med egna öron... Quote
Guest Peo Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 Ahh, det låter ju skoj! Då ses vi där. :cool: Quote
Guest asimov66 Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 det gör vi...jag står och terroriserar wilson och benz...(har ju benz ace hemma) Quote
Timbre™ Posted October 27, 2006 Author Posted October 27, 2006 Ahh, det låter ju skoj! Då ses vi där. :cool: Foto handlar om ljus... Quote
Guest Peo Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 Hehe, precis.. Du vill ha blixtrande assistans eh? Det ordnar vi i så fall, det var roligt sist! Quote
Timbre™ Posted October 27, 2006 Author Posted October 27, 2006 Hehe, precis.. Du vill ha blixtrande assistans eh? Det ordnar vi i så fall, det var roligt sist! Ljus handlar om teamwork... :cool: Quote
vemsom Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 Lite väl dyrt Vore trevligt med en bit mat och lite att dricka under kvällen som efter mässan tidigare i år. Jag kan hålla i det om folk är intresserade. Finns här och på hififorum för anmälan. / Fredrik Quote
Timbre™ Posted October 28, 2006 Author Posted October 28, 2006 Lite väl dyrt Vore trevligt med en bit mat och lite att dricka under kvällen som efter mässan tidigare i år. Jag kan hålla i det om folk är intresserade. Finns här och på hififorum för anmälan. / Fredrik Du menar entrén... Bra förslag med restaurangbesök och Malmö har ju en del att välja på... Anmäler mig direkt. Quote
Guest asimov66 Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 skall ni ta orvars korvar eller fallaffel number one :clown: Quote
Timbre™ Posted October 28, 2006 Author Posted October 28, 2006 vemsom har säkert koll på läget. Jag är öppen för det mesta bara man kan ta sig en öl... Quote
Guest johan Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 Lillatorg ligger ganska när , längre ner på Östraförstadsgatan ligger det ett par mysiga ställen. Det finns hur många ställen som helst faktiskt för det är ju mitt inne i centrum. Du vill ha blixtrande assistans Det kommer att finnas flera Nikon ägare tror jag o har alla slavsändaren igång så kommer det att blixtra mest överallt Quote
Guest Peo Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 Vore trevligt med en bit mat och lite att dricka under kvällen som efter mässan tidigare i år. Låter trevligt, jag är gärna med. Quote
Timbre™ Posted October 28, 2006 Author Posted October 28, 2006 Det kommer att finnas flera Nikon ägare tror jag o har alla slavsändaren igång så kommer det att blixtra mest överallt Då finns ju alltid läget Nikon Advanced Wireless Lighting... :cool: Quote
K-man Posted October 29, 2006 Posted October 29, 2006 Ahh...lite ljuspunkter i vintermörkret! ...vore inte fel! \\K-man Quote
iroise Posted October 29, 2006 Posted October 29, 2006 Misstänker starkt att jag den helgen befinner mig i Tyskland, tjänsteresa, förbannat också. Quote
sker Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Låter trevligt Hur stor kan mässan tänkas bli? I storlek med den ordinarie Malmö mässan? Mvh Quote
Guest johan Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Nja....... Inte riktigt så stor. Vem är det som anordnar , jag kan säga vem det inte är Quote
Timbre™ Posted October 31, 2006 Author Posted October 31, 2006 Mässan anordnas av Performance Audio och det ser ut att bli en hel del varierande produkter. För egen del föredrar jag det mindre formatet på både mässor och forum så det är bara att avvakta hur det hela utvecklas. Fortlöpande information kommer att läggas in i den här tråden. Quote
Guest johan Posted October 31, 2006 Posted October 31, 2006 Ahaaa Det e ju hur kul som helst o då känner man sig hemma direkt Quote
Alf&Jens Posted November 1, 2006 Posted November 1, 2006 Ahaaa Det e ju hur kul som helst o då känner man sig hemma direkt Hej Johan! Du är självklart mycket välkommen vi mobbar ingen Hoppas du tar med kameran? Mvh Alf Quote
DODGE.RJ Posted November 1, 2006 Posted November 1, 2006 Mycket trevligt. En ljuspunkt i mörkrets timmar. Detta måste jag besöka. Quote
Guest johan Posted November 1, 2006 Posted November 1, 2006 Hoppas du tar med kameran? Givetvis Trodde du nått annat Quote
Alf&Jens Posted November 1, 2006 Posted November 1, 2006 Mässan anordnas av Performance Audio och det ser ut att bli en hel del varierande produkter. För egen del föredrar jag det mindre formatet på både mässor och forum så det är bara att avvakta hur det hela utvecklas. Fortlöpande information kommer att läggas in i den här tråden. Kan iaf informera om att i vårt rum kommer det spelas på YBA`s Passion 1000 monoblock och YBA Passion 1000 CD samt Silverlineaudio Sonata 3 högtalare, hela härligheten kommer att snöras ihop med JPSLabs Aluminata, vi kommer även att ha ett mindre system med YBA`s 201 serie och Silverlineaudio Prelude och SR-11. Ser fram emot många glada mässbesökare! Min hemsida Quote
eliot Posted November 1, 2006 Posted November 1, 2006 Kan iaf informera om att i vårt rum kommer det spelas på YBA`s Passion 1000 monoblock och YBA Passion 1000 CD samt Silverlineaudio Sonata 3 högtalare, hela härligheten kommer att snöras ihop med JPSLabs Aluminata, vi kommer även att ha ett mindre system med YBA`s 201 serie och Silverlineaudio Prelude och SR-11. Ser fram emot många glada mässbesökare! - Jag kan inte läsa mig till att det finns en variabel utgång på YBA Passion 1000 CD så då behöver du ett försteg - inte sant //eliot Quote
Recommended Posts