Jump to content

Recommended Posts

Posted

Precis innan julfirandet tar fart på allvar är det dags för hifimässa i Sveriges port mot kontinenten. Spännande produkter, en hel del premiärer och det är nog säkrast att boka upp redan nu... :cool: Full fart i Malmö den andra helgen i december!

Annons010.jpg

Guest asimov66
Posted

det gör vi...jag står och terroriserar wilson :D och benz...(har ju benz ace hemma) :app:

Posted

Hehe, precis.. :) Du vill ha blixtrande assistans eh? Det ordnar vi i så fall, det var roligt sist! :)

Posted

Lite väl dyrt :D

Vore trevligt med en bit mat och lite att dricka under kvällen som efter mässan tidigare i år.

Jag kan hålla i det om folk är intresserade. Finns här och på hififorum för anmälan.

/ Fredrik

Posted
Lite väl dyrt :D

Vore trevligt med en bit mat och lite att dricka under kvällen som efter mässan tidigare i år.

Jag kan hålla i det om folk är intresserade. Finns här och på hififorum för anmälan.

/ Fredrik

Du menar entrén... :?::) Bra förslag med restaurangbesök och Malmö har ju en del att välja på... :mm:

Anmäler mig direkt.

Guest asimov66
Posted

skall ni ta orvars korvar eller fallaffel number one :D:black: :clown:

Posted

Lillatorg ligger ganska när , längre ner på Östraförstadsgatan ligger det ett par mysiga ställen.

Det finns hur många ställen som helst faktiskt för det är ju mitt inne i centrum.

Du vill ha blixtrande assistans

Det kommer att finnas flera Nikon ägare tror jag o har alla slavsändaren igång så kommer det att blixtra mest överallt :D

Posted

Låter trevligt, jag är gärna med. :)

Posted
Det kommer att finnas flera Nikon ägare tror jag o har alla slavsändaren igång så kommer det att blixtra mest överallt :D

Då finns ju alltid läget Nikon Advanced Wireless Lighting... :cool: :)

Posted

Nja.......

Inte riktigt så stor.

Vem är det som anordnar , jag kan säga vem det inte är ;)

Posted

Mässan anordnas av Performance Audio och det ser ut att bli en hel del varierande produkter. För egen del föredrar jag det mindre formatet på både mässor och forum så det är bara att avvakta hur det hela utvecklas.

Fortlöpande information kommer att läggas in i den här tråden.

Posted

Ahaaa :)

Det e ju hur kul som helst o då känner man sig hemma direkt :D

Posted
Ahaaa :)

Det e ju hur kul som helst o då känner man sig hemma direkt :D

Hej Johan!

Du är självklart mycket välkommen vi mobbar ingen :D

Hoppas du tar med kameran?

Mvh

Alf

Posted
Hoppas du tar med kameran?

Givetvis :)

Trodde du nått annat ;)

Posted
Mässan anordnas av Performance Audio och det ser ut att bli en hel del varierande produkter. För egen del föredrar jag det mindre formatet på både mässor och forum så det är bara att avvakta hur det hela utvecklas.

Fortlöpande information kommer att läggas in i den här tråden.

Kan iaf informera om att i vårt rum kommer det spelas på YBA`s Passion 1000 monoblock och YBA Passion 1000 CD samt Silverlineaudio Sonata 3 högtalare, hela härligheten kommer att snöras ihop med JPSLabs Aluminata, vi kommer även att ha ett mindre system med YBA`s 201 serie och Silverlineaudio Prelude och SR-11.

Ser fram emot många glada mässbesökare! :)

Min hemsida

Posted
Kan iaf informera om att i vårt rum kommer det spelas på YBA`s Passion 1000 monoblock och YBA Passion 1000 CD samt Silverlineaudio Sonata 3 högtalare, hela härligheten kommer att snöras ihop med JPSLabs Aluminata, vi kommer även att ha ett mindre system med YBA`s 201 serie och Silverlineaudio Prelude och SR-11.

Ser fram emot många glada mässbesökare! :)

- Jag kan inte läsa mig till att det finns en variabel utgång på YBA Passion 1000 CD så då behöver du ett försteg - inte sant :?:

//eliot