Jump to content

fan va dött det är här

Uffe71

Recommended Posts

Hej Timbre...jag får be om ursäkt för mitt lite tokiga inlägg..fylla kan ställa till med det mesta men är ok idag ändå, lite tung i bollen bara :black:

Det är okey och efter några öl brukar ju sanningen komma fram :D men uppriktigt sagt läser jag hellre ett seriöst inlägg i veckan framför aldrig sinande tramstrådar som man snabbt tröttnar på.

:mm::mm:

Det är okey och efter några öl brukar ju sanningen komma fram :D men uppriktigt sagt läser jag hellre ett seriöst inlägg i veckan framför aldrig sinande tramstrådar som man snabbt tröttnar på.

Jo det stämmer ju bra, finns mycket trista trådar på de flesta forumen. Men forumen är mycket bra när man går i uppraderingstankar...Själv längtar jag tills Tisdag nästa vecka då jag får min Lavry da10 dac...

Jag tänker inte så mycket på dagens forum utan på den tiden när HiFiForum var som sämst och jag var tvungen att läsa det mesta. Det absoluta bottennappet var när en av våra egna moderatorer startade en flametråd över en förstegsrecension i någon svensk hifitidning och antydde att artikelförfattaren skulle vara partisk. Helt utan grund och det hela resulterade naturligtvis i ett branschslag inför öppen ridå som blev too much och det var läge att hoppa av. Med facit i hand var det helt rätt då ju HiFiForum bara har blivit bättre sedan dess.

Tycker ärligt talat att Euphonia har tillräckligt mycket vettiga trådar i veckan, tom med så att man inte hinner med ibland. Har tröttnat rejält på allt meninglöst tjatande om kablars inverkan eller inte, det är vad jag kallar dött..stendött.

På tisdag räknar vi med en uppföljning av ditt nyförvärv, så vi livar upp denna stendöda tråd :D

Jag vet faktiskt inget annat forum någonstans som är bättre än Euphonia. Så gott som varje tråd är intressant och man slipper allt bråk. Det finns en ödmjukhet här bland medlemmarna som är sällsynt. Den ska vi ta vara på! :)
Håller med! Det jag tycker är härligast är attityden inför andras åsikter. VI är nyfikna på varandras åsikter, vi frågar gärna om dom, vi berättar gärna om våra egna men kan dessutom lugnt konstatera - vi tycker olika. :)

Tycker ärligt talat att Euphonia har tillräckligt mycket vettiga trådar i veckan, tom med så att man inte hinner med ibland. Har tröttnat rejält på allt meninglöst tjatande om kablars inverkan eller inte, det är vad jag kallar dött..stendött.

På tisdag räknar vi med en uppföljning av ditt nyförvärv, så vi livar upp denna stendöda tråd :D

Jo kommer meddela mina intryck av den när jag lyssnat in mig på den lite. Längtar till Tisdag nu...Sitter och

löder ihop xlr kablar med furutech´s grymma rhodium kontakter, jäklar vilka massiva kontakter säger jag bara :mm:

Uffe71,kan bara säga "been there done that" :D Jag postade friskt i ett lite överförfriskat tillstånd i vintras i samband med ett firande av ett visst OS-hockeyguld.... :black: Det blev lite av eftertankens kranka blekhet dagen efter :blush

För övrigt så håller jag med ovanstående postare.Dessutom så blir det ju lite mer substans i det hela när de trådar som väl finns har något att tillföra.Det finns allt för många forum med allt för många trådar som handlar om likadana saker.Den ödmjukheten och respekten för varandras åsikter som finns på euphonia,precis som Ranefjord nämner,är något unikt.

Uffe71,kan bara säga "been there done that" :D Jag postade friskt i ett lite överförfriskat tillstånd i vintras i samband med ett firande av ett visst OS-hockeyguld.... :black: Det blev lite av eftertankens kranka blekhet dagen efter :blush

Skulle överförfriskningen vara av den grad att minnet har suddats ut kan det ju bli en överraskningarnas stund nästa gång man slinker in... :D

Skulle överförfriskningen vara av den grad att minnet har suddats ut kan det ju bli en överraskningarnas stund nästa gång man slinker in... :D

Jo men kommer allt ihåg när jag skrev inlägget, var ju innan krogen så var ju relativt nykter då ännu :D