Jump to content

Dynaudio Contour 1.8mk II

datar

Recommended Posts

Hej!

Har lite planer på att sälja mina Dynaudio Contour 1.8mk II. De är i finnishen birds eye. Om jag så gör.. Vad tycker ni är rätt pris att sätta? Alla original kartonger + kvitto på inköp finns. De är pedant skötta och har fortfarande kvar av fabriksgarantin.

Alla vill vi ju ha ut så mycket som möjligt av favorithifin men man kan ju heller inte begära tok höga begagnatpriser. Det ska vara ett rättvärdigt pris!

Vad anser forumets samlade kunskap? :)

Tack på förhand!

Pust - nu står dom i Kalmar och spelar så fint - tack för en bra affär :)

Mvh

Jocke

Nej men så bra!! Kul att resan hem gick bra och det var ju trevligt att få en kort pratstund också! :)

Hoppas du blir nöjd nu och tack själv!!

Ja skickar kvittot på måndag!

Nej men så bra!! Kul att resan hem gick bra och det var ju trevligt att få en kort pratstund också! :)

Hoppas du blir nöjd nu och tack själv!!

Ja skickar kvittot på måndag!

Kul att det gick bra! En möjlighet med forum som vi kanske inte utnyttjar tillräckligt... :?: Vi kan ju faktiskt göra öppna affärer medlemmar emellan istället för dessa tröttsamma annonser i tidningar och på renodlade annons-sajter.

Kul att det gick bra! En möjlighet med forum som vi kanske inte utnyttjar tillräckligt... :?: Vi kan ju faktiskt göra öppna affärer medlemmar emellan istället för dessa tröttsamma annonser i tidningar och på renodlade annons-sajter.

Ja... Ett forum är ju till för att utnytjas :D

Själv är jag väldigt noga med att köparen får se och känna på det man säljer. Bilder säger mycket men öga/öra säger mest! Anlita bussgods/post kan ju vara väl så bra men att skicka högtalarna med bussgods skulle kosta 1200,- :o Då vet man ju inte ens hur dom har det med varuhanteringen. Att mötas halvägs som jag och drkim gjorde är ju det trevligaste alternativet när man bor långt ifrån varandra. :)