Andreé 52SE Posted October 11, 2006 Posted October 11, 2006 Hej Jag är ny på forumet så en presentation kanske vore något. Andreé heter jag är är ganska ny i hifi-världen, dvs jag har haft intresset länge men ej kommit till skott. Nu har jag inom en ganska kort period köpt "nya" högtalare "Dynaudio 52SE och igår köpte jag cd,försteg och slutsteg allt Copland.Har ej hunnit koppla in det men är nyfiken så jag spricker. Jag har en fråga. är det någon som har motsvarande Copland som kan tänka sig att kopiera alt skicka till mig instruktionsböckerna så jag kan kopiera lite ur dom. det följde tyvär inte med några alls.modellbeteckningarna är som följer. CDA 277 CSA 515 CTA 301 MK2 Givetvis så betalar jag ev frakt. Vore även kul med råd,tips och dylikt. Mvh Andreé 52SE Neverendings@hotmail.com Quote
Ekman Posted October 11, 2006 Posted October 11, 2006 Har du testat kontakta Copland direkt? de borde ju kunna skicka dig ett par kopior. Quote
Recommended Posts