Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det dröjer ett bra tag tror jag för slutstegen bytas inte ut så ofta.

Men vem vet :)

Posted
Det dröjer ett bra tag tror jag för slutstegen bytas inte ut så ofta.

Men vem vet :)

Det byttes inte försteg heller så ofta förr i tiden och C-290V skulle ju bli den sista analoga förförstärkaren från Accuphase.

Hur det gick vet vi ju redan... :D

Posted

Grabbar..om vi har tur så får vi se M-20500..så länge finns en ökad kunskap och pengar hos köpare så finns inga gränser :) Med vetskapen av vad en A60 gör så räcker det långt.

Posted
Det byttes inte försteg heller så ofta förr i tiden och C-290V skulle ju bli den sista analoga förförstärkaren från Accuphase.

Hur det gick vet vi ju redan... :D

Det skulle inte förvåna mig ett dugg om digitala försteg snart är blott ett minne. DC-330 har hängt med länge nu o när jag var i kontakt med Kelly senast så sa han att AAVA var det som gällde. En förbaskat trevlig kille som till o med letade rätt på A-50 katalogen ute på lagret o postade den till mig.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...