bliss Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 Kolla in den på www.accuphase.com Kristian Quote
Timbre™ Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 Frågan är när det kommer ett M-8100... Quote
Guest johan Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 Det dröjer ett bra tag tror jag för slutstegen bytas inte ut så ofta. Men vem vet Quote
Timbre™ Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 Det dröjer ett bra tag tror jag för slutstegen bytas inte ut så ofta. Men vem vet Det byttes inte försteg heller så ofta förr i tiden och C-290V skulle ju bli den sista analoga förförstärkaren från Accuphase. Hur det gick vet vi ju redan... Quote
juha Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 Grabbar..om vi har tur så får vi se M-20500..så länge finns en ökad kunskap och pengar hos köpare så finns inga gränser Med vetskapen av vad en A60 gör så räcker det långt. Quote
Guest johan Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Det byttes inte försteg heller så ofta förr i tiden och C-290V skulle ju bli den sista analoga förförstärkaren från Accuphase. Hur det gick vet vi ju redan... Det skulle inte förvåna mig ett dugg om digitala försteg snart är blott ett minne. DC-330 har hängt med länge nu o när jag var i kontakt med Kelly senast så sa han att AAVA var det som gällde. En förbaskat trevlig kille som till o med letade rätt på A-50 katalogen ute på lagret o postade den till mig. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.