Engelholm Audio Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 Engelholm Audio säljer Rega! Under Arkenmässan lånade jag Rega-elektronik och blev imponerad av pris/prestanda. Nu har vi kommit till skott och jag har säljer nu Rega-produtkerna! Jag har lyssnat till Rega Apollo, Saturn, Mira 3 samt Fono MM. Vi skall heller inte glömma Rega's tonarmar och skivspelare! Klassiker som RB-300 går inte av för hackor... Skvaller säger att Rega kommer med en ny vinylspelare inom kort. En priskiller! Den integrerade Mira 3'an har förresten både Pre out och Main in. Det betyder att Engelholm Audio Active Concept passar perfekt! Lägg till Delo, baso samt ett extra slutsteg (Rega Maia) och du har musik i kvadrat: anpassningbart, personligt! Quote
Guest asimov66 Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 grattis vilken bra nyhet nyfiken på vinylen som kommer Quote
Engelholm Audio Posted October 4, 2006 Author Posted October 4, 2006 asimov66: Ja verkligen kul att företag engagerar sig i prisvärda produkter som vanliga människor kan ha råd med! Ranefjord: Jag nästan väntade på din välsignelse! Quote
Recommended Posts