Jump to content

Kent_n stereo utveckling

Kent_n
 Share

Recommended Posts

• Replies 792
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Är du säker på det ?

Med tanke på senaste Euphoniaträffen och ditt belåtna ansiktsuttryck vid spelning av ett visst system så skulle jag sätta en slant på MBL! :D

Kul med nya prylar och ett förmodat byte av ljudbild! :mm:

Jag väntar med spänning till nästa vecka och ser om jag får rätt. :)

Calm

MBL har jag på jobbet..MBL förhandlingar...

Vi får väl se vad dom ställer hit...

Min inre röst säger mig att du kommer att leva med SF Stradivari :?: :cool:

För att inte prata om hur MBL anläggningen lät, tyckte den presenterade ett makalös bra ljudbild..Stereoperpektiv i hela rummet, inte alls lika känslig som direktstrålande högtalare där man måste sitta i mitten..Skulle vilja ha..Lätt..Hmm.priset..får börja spara..host..

Kan detta uttalade vara en ledtråd :?:;)

Pust..Nu står det på platts..Låter det bra.."Är påven katolik..eller! " makalöst..Min gamla stereo var bra, inte tvekan om detta..men detta är makalöst..

Uppenbarligen har du tagit dig till tangentbordet :D och därmed måste ryggskottshotet vara över (:?::)).

Pust..Nu står det på platts..Låter det bra.."Är påven katolik..eller! " makalöst..Min gamla stereo var bra, inte tvekan om detta..men detta är makalöst..

Har precis läst igenom hela tråden. Trevligt, spännande och lärorikt. Tack Kent!

Bra uppgraderingstempo du har Kent. "Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet" som någon känd svensk komiker så fint uttryckte det.

Fort ut med lite bilder nu så vi får se. :mm:

Kan du docka din iPod i den? :D

Calle

Jo just det..fruntimmer..Hmm, hur skall jag säga..att säga att jag är tuff är väl en nåja..en liten överdrift..för jag råkade liksom glömma att säga att behovet att byta stereo var stort, för jag kunde se denna lilla "söta" varelse spänna ögonen i mig, händerna på höfterna med en lektion ur kvinnlig synpunkt som snabbt skulle övertyga mig om att behovet liksom inte alls fanns eller aldrig har funnits..vad göra..glömma bort att säga någonting alls...Om nu någon skulle tycka det är en bra idé...nääää, jag lovar..

sanningens minut närmade sig,,jag kan ju inte låtsas som att det regnar och så ringer det på dörren o Robert o Co står där..skulle ha kommit i Fredags..alltså Torsdag dags att förklara..Nä nu pratar vi inte mer om det..för det är liksom ingen hit om man så säger..

Har precis läst igenom hela tråden. Trevligt, spännande och lärorikt. Tack Kent!

Bra uppgraderingstempo du har Kent. "Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet" som någon känd svensk komiker så fint uttryckte det.

Fort ut med lite bilder nu så vi får se. :mm:

Kan du docka din iPod i den? :D

Calle

Bugar o tackar.

Docka till iPod, inte en susning, ännu. Skall kolla