P-pan Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Byter du ut högtalarna också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asimov66 Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 känns så---tror det skulle sitta fint hos dig faktiskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Är du säker på det ? Med tanke på senaste Euphoniaträffen och ditt belåtna ansiktsuttryck vid spelning av ett visst system så skulle jag sätta en slant på MBL! Kul med nya prylar och ett förmodat byte av ljudbild! Jag väntar med spänning till nästa vecka och ser om jag får rätt. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 14, 2008 Author Share Posted June 14, 2008 Byter du ut högtalarna också Rubbet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x2000 Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Hej! Är också helt säker på att det blir MBL, varför annars byta? Kent är ju en klok man ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 14, 2008 Author Share Posted June 14, 2008 Hej! Kent är ju en klok man ... Kloka ord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Spännande nu..Leveransen på väg..Snart åker det gamla ut o nya in..spännande.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Julafton redan i Juni i år Kent!? \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asimov66 Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 MBL...MBL...MBL... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 MBL...MBL...MBL... MBL har jag på jobbet..MBL förhandlingar... Vi får väl se vad dom ställer hit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BTS Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 MBL har jag på jobbet..MBL förhandlingar... Vi får väl se vad dom ställer hit... Min inre röst säger mig att du kommer att leva med SF Stradivari :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helios Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 För att inte prata om hur MBL anläggningen lät, tyckte den presenterade ett makalös bra ljudbild..Stereoperpektiv i hela rummet, inte alls lika känslig som direktstrålande högtalare där man måste sitta i mitten..Skulle vilja ha..Lätt..Hmm.priset..får börja spara..host.. Kan detta uttalade vara en ledtråd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Pust..Nu står det på platts..Låter det bra.."Är påven katolik..eller! " makalöst..Min gamla stereo var bra, inte tvekan om detta..men detta är makalöst.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Pust..Nu står det på platts..Låter det bra.."Är påven katolik..eller! " makalöst..Min gamla stereo var bra, inte tvekan om detta..men detta är makalöst.. Uppenbarligen har du tagit dig till tangentbordet och därmed måste ryggskottshotet vara över (). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apexorca Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Pust..Nu står det på platts..Låter det bra.."Är påven katolik..eller! " makalöst..Min gamla stereo var bra, inte tvekan om detta..men detta är makalöst.. Har precis läst igenom hela tråden. Trevligt, spännande och lärorikt. Tack Kent! Bra uppgraderingstempo du har Kent. "Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet" som någon känd svensk komiker så fint uttryckte det. Fort ut med lite bilder nu så vi får se. Kan du docka din iPod i den? Calle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Här kommer leveransen, hyrbil och allt Urlassning En välkänd HiFi räv just urkommen ur hissen, jo just det hemleverans och montering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Allt skall upp för denna svängd trappa, bökig,,jag vet..skönt att bara titta på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Käera Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 GRATTIS!vissa var ledsna i fredags :angry: kanske beroende på detta,men desto gladare i dag Mvh/Käera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Här kommer leveransen, hyrbil och allt http://i36.photobucket.com/albums/e50/Kent...0002960x720.jpg Ja, detta var väl ändå årets hifivinkel ur ett dokumentationsperspektiv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Jo just det..fruntimmer..Hmm, hur skall jag säga..att säga att jag är tuff är väl en nåja..en liten överdrift..för jag råkade liksom glömma att säga att behovet att byta stereo var stort, för jag kunde se denna lilla "söta" varelse spänna ögonen i mig, händerna på höfterna med en lektion ur kvinnlig synpunkt som snabbt skulle övertyga mig om att behovet liksom inte alls fanns eller aldrig har funnits..vad göra..glömma bort att säga någonting alls...Om nu någon skulle tycka det är en bra idé...nääää, jag lovar.. sanningens minut närmade sig,,jag kan ju inte låtsas som att det regnar och så ringer det på dörren o Robert o Co står där..skulle ha kommit i Fredags..alltså Torsdag dags att förklara..Nä nu pratar vi inte mer om det..för det är liksom ingen hit om man så säger.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Men vad gör det..för här stod ett "litet " paket, eller rättare sagt trälåda.. Gunnar i rivartagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Nu är det väl ganska klart vad det blidde ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peo Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Ja. Stort grattis Kent, nu har du hittat hem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Lite elekronik oxå Många paket blev det, nästan julafton.. :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 16, 2008 Author Share Posted June 16, 2008 Ja. Stort grattis Kent, nu har du hittat hem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asimov66 Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 Germany.... Det sa jag ju så det stänker om det !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Kent! Av lådorna att döma talar vi 101:or Elektroniken blir spännande att se. Grattis! Ännu en MBL:are född! Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 17, 2008 Author Share Posted June 17, 2008 Har precis läst igenom hela tråden. Trevligt, spännande och lärorikt. Tack Kent! Bra uppgraderingstempo du har Kent. "Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet" som någon känd svensk komiker så fint uttryckte det. Fort ut med lite bilder nu så vi får se. Kan du docka din iPod i den? Calle Bugar o tackar. Docka till iPod, inte en susning, ännu. Skall kolla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted June 17, 2008 Author Share Posted June 17, 2008 Germany.... Det sa jag ju så det stänker om det !!! Du gissade rätt från början... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 GRATTIS... som sagt Jag såg just att jag har lite komptid att ta ut... ...när kan du ta emot besök Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts