datar Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Pizza!!!! MUMS!!! Nej... Det är bara en vinylskiva från Hellacopters som ligger i den! I form av en Pizza Jag samlar på Hellacopters för jag gillar deras musik skarpt! Denna skiva är inget undantag, jag visste att det var en bildvinyl på en pizza, men jag jag hade ingen aning om att den levererades i en pizzakartong!!! Klart kul!! Skivan är ju bra också!! Quote
wulfman77 Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Måste ju erkänna man blev sugen på en flottig pizza Håller med hellacopters är riktigt bra Quote
Guest mikael Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Åh här sitter jag trött och hungrig och så lägger du ut en bild på en pizza . Ja Hellacopters rockar fett. /Mikael Quote
datar Posted September 23, 2006 Author Posted September 23, 2006 Det finns flera som gillar HEllacopters på frumet! Kul! Quote
Mattias Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Hoppla, tänkte först detta måste hamnat fel... men så fel jag hade Har ingen helikoper än. Men än är det inte för sent /Mattias Quote
Guest asimov66 Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 var köpte du den och pris? måste ha den.... hellacopters anhängare här med... Quote
datar Posted October 4, 2006 Author Posted October 4, 2006 var köpte du den och pris? måste ha den.... hellacopters anhängare här med... Hej Köpte den i Trollhättan för 160,- tror jag priset var! Hoppla, tänkte först detta måste hamnat fel... men så fel jag hade Har ingen helikoper än. Men än är det inte för sent Söker du lite mer "lättsmält" musik från Hellacopters så lyssna in dig på skivan Rock n roll is dead! kanonskiva Quote
GurraG Posted December 28, 2006 Posted December 28, 2006 Kul att fler har den där skivan! Av ett misstag har jag faktiskt två exemplar av den, men det kan ju aldrig skada att ha ett ospelat exemplar av en hellcoptersplatta! Folk brukar undra varför jag har en gammal pizzakartong i vardagsrummet, men efter lite skämtande brukar sanningen komma fram och alla tycker det är kul. Den ligger längst ner till höger på bilden här... Quote
Recommended Posts