Jump to content

Recommended Posts

Guest patrikcaesar
Posted

Sett en plattform eller plattformar (eftersom det är två i en) som är utöver det vanliga.

Killen som tillverkar dem är finsnickare och han har tröttnat på plattformars utseende och funktion, så han har tagit tag i ämnet med stor iver.

Hyllplandetailj1.jpg

Guest patrikcaesar
Posted

Hahaha, ja så är det då man känner en doktor i partikelfysik(eller kärnfysik? Glömmer alltid vad det är), men den här gången rör det sig om tillverkarens namn. Fors.

Men inte kan jag säga att jag visste skillnaden, där ser man vad mitt ointresse för fysiken har lämnat för spår, men man lär så länge man lever.

Upphägningen mellan hyllplanen kommer att vara mer än det standardutförande som innebär rostfria fjädrar.

De är gjorda av svart MDF och då inte svartlackerad, utan svart homogen MDF 10 och 25 mm tjock, lackad 5 ggr samt 3mm kopparplåt.

Det finns också möjlighet att "jorda" på baksidan och det finns 6st m8 insatser för spikes.

Den här hyllan är något av det mest gedigna byggen jag sett.

Hyllplandetailj2.jpg

Guest patrikcaesar
Posted

Såhär ser hela härligheten ut.

Hyllplan2.jpg

Eller så här

Hyllplan1.jpg

Sanslöst bygge och tydligen skall den inte kosta mer än 3900:-

Tycker att det låter billigt.

• 4 weeks later...
Posted
Såhär ser hela härligheten ut.

Hyllplan2.jpg

Eller så här

Hyllplan1.jpg

Sanslöst bygge och tydligen skall den inte kosta mer än 3900:-

Tycker att det låter billigt.

Hej!

Som jag har förstått det så är det ett introduktionspris så jag passade på att köpa ett hyllplan och det verkar fungera mycket bra!

Mvh.

Affe

• 1 month later...