Guest patrikcaesar Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Sett en plattform eller plattformar (eftersom det är två i en) som är utöver det vanliga. Killen som tillverkar dem är finsnickare och han har tröttnat på plattformars utseende och funktion, så han har tagit tag i ämnet med stor iver. Quote
wulfman77 Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 Väntar med spänning på mer bilder och info Quote
eliot Posted September 6, 2006 Posted September 6, 2006 10 Kg ren Force! Du skall inte blanda ihop vikt (kg) med kraft (=Force) som mäts i Newton //Eliot Quote
Guest patrikcaesar Posted September 7, 2006 Posted September 7, 2006 Hahaha, ja så är det då man känner en doktor i partikelfysik(eller kärnfysik? Glömmer alltid vad det är), men den här gången rör det sig om tillverkarens namn. Fors. Men inte kan jag säga att jag visste skillnaden, där ser man vad mitt ointresse för fysiken har lämnat för spår, men man lär så länge man lever. Upphägningen mellan hyllplanen kommer att vara mer än det standardutförande som innebär rostfria fjädrar. De är gjorda av svart MDF och då inte svartlackerad, utan svart homogen MDF 10 och 25 mm tjock, lackad 5 ggr samt 3mm kopparplåt. Det finns också möjlighet att "jorda" på baksidan och det finns 6st m8 insatser för spikes. Den här hyllan är något av det mest gedigna byggen jag sett. Quote
Guest patrikcaesar Posted September 7, 2006 Posted September 7, 2006 Såhär ser hela härligheten ut. Eller så här Sanslöst bygge och tydligen skall den inte kosta mer än 3900:- Tycker att det låter billigt. Quote
Affe Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Såhär ser hela härligheten ut. Eller så här Sanslöst bygge och tydligen skall den inte kosta mer än 3900:- Tycker att det låter billigt. Hej! Som jag har förstått det så är det ett introduktionspris så jag passade på att köpa ett hyllplan och det verkar fungera mycket bra! Mvh. Affe Quote
christopher Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Vart hittar man mer info om detta? Vill Ha Quote
eliot Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Dessa hyllplan visades på Arken i rummet där malmöbaserade HighFi Consult och Performance Audio ställde ut: Det finns många intressanta produkter i detta rum och här ser vi en integrerad förstärkare från YBA - Du kan ju ta kontakt med dom.... //Eliot Quote
Recommended Posts