hedjohan Posted September 3, 2006 Posted September 3, 2006 Olycksbröder! Vi har nu flyttat till en ny lägenhet och hifiracket och dess innehåll är sålt. Det fanns varken plats, fysiskt, eller ekonomiskt i vårat nya boende så nu börjar ett nytt hifikapitel i mitt liv, midsize/compact. Kvar är högtalarna, Elac 310.2 Jet fast utan sub, och med den inledningen ber jag er om råd. Jag behöver er hjälp med att finna nu elektronik. I och med att racket är borta, till min frus stora lycka, skall elektroniken husera i tv-bänken. Det finns ett hyllplan som rymmer antingen en fullbreddsapparat eller två små, som tex Cyrus. Ett slutsteg skulle man kunna gömma på annat ställe. Det jag behöver är en cd/dvd och förstärkare. Min första tanke var att basera det kring Creeks lilla försteg. Vad tror ni? Quote
Ekman Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 Meridian G91 tuner,försteg,cd,dvd och så ett passande slutsteg sen så är du hemma. Quote
Recommended Posts