Guest HFM Shop Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 HFM shop erbjuder en utvald CD för ett sänkt pris. Denna gång är det en inspelning med maffig orgel och låga frekvenser. Den skiljer sig lite mot andra orgelskivor eftersom publiken jublar redan efter första stycket. Organister har genom tiderna spelat Bach på lite olika sätt, Virgil Fox hör till de mer underhållande. Titta in i butiken. Quote
Engelholm Audio Posted August 20, 2006 Posted August 20, 2006 Mycket trevligt men synd att man inte kan lyssna på samles stream'at från er site. Ett extra poäng också för vinylskivor! Hatten av... Quote
Guest HFM Shop Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Mycket trevligt men synd att man inte kan lyssna på samles stream'at från er site. Ett extra poäng också för vinylskivor! Hatten av... Tack för ditt tyckande om lyssningen, men vi har inte riktigt kommit på hur man tillverkar lyssningsdelen i "butiksbyggeriet". Vad innebär samles stream'at? Kanske kan få kasta ut en krok till alla som vet hur... så snart vi hinner, kommer fler vinyltitlar läggas in i butiken. Det är roligt med skivspelare! Jag kastar gärna ut en krok till: Kan man få tips om några högkvalitativa kivbolag för vinylhyllan. Quote
Engelholm Audio Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Tack för ditt tyckande om kyssningen, men vi har inte riktigt kommit på hur man tillverkar lyssningsdelen i "butiksbyggeriet". Vad innebär samles stream'at? Kanske kan få kasta ut en krok till alla som vet hur... så snart vi hinner, kommer fler vinyltitlar läggas in i butiken. Det är roligt med skivspelare! Jag kastar gärna ut en krok till: Kan man få tips om några högkvalitativa kivbolag för vinylhyllan. Jag stavade fel. Jag menar samples stream'at. Ett exempel på vad jag menar kan du se här på följande länk. En bit längre ner på sidan kan man lyssna på dom inledande 30, 40 sekundrarna på varje låt. Det ger iaf mig tillräckligt för att våga chansa (med lite mindre risk för total överaskning). Lycka till! Quote
Guest HFM Shop Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Jag stavade fel. Jag menar samples stream'at. Ett exempel på vad jag menar kan du se här på följande länk. En bit längre ner på sidan kan man lyssna på dom inledande 30, 40 sekundrarna på varje låt. Det ger iaf mig tillräckligt för att våga chansa (med lite mindre risk för total överaskning). Lycka till! Visst är detta en fördel. Jag känner till det sedan flertalet besök på bland annat Amazon, men bra vore om man visste hu r man snickrar ihop det där lyssningssystemet. Quote
Engelholm Audio Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Visst är detta en fördel. Jag känner till det sedan flertalet besök på bland annat Amazon, men bra vore om man visste hu r man snickrar ihop det där lyssningssystemet.Finns säkert många sätt att lösa detta på. Det finns säkert tjänster att köpa in så att man slipper göra jobbet själv. Jag vet tyvärr inte om något själv. Lycka till! Quote
Recommended Posts