Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tusen medlemmar och tillväxten är stabil... :cool: Det finns mer i livet än hifi som plockar tid och vår lugna trafik känns alldeles precis lagom. Här finns det mesta från nostalgi till nyheter och mer väntar runt hörnet... ;):)

Välkommen och en Euphoniamugg till vår medlem nummer 1000, Micke_k.

Hör av mig via mail.

//Timbre

Euphoniamugg001.JPG

Posted

1 kilo medlemmar och ändå helt rätt attityd och stämning. Härligt. Bra jobb från admins håll men självklart även från medlemmarna! :)

Först trodde jag det var en effektklubb som lanserades. Vid 1000 watt börjar livet... :blush

Guest asimov66
Posted

kul med sånt skicka du muggen till han så tar jag lådorna under :D

//asimov66

Posted

GRATTIS!!!!

Tack Timbre och alla andra på detta forum som gör det så intressant och givande att man bara måste kolla in och läsa alla intressanta inlägg och reportage :mm:

Mvh,

Eliot

Posted

Får instämma i gratulationerna.Euphonia är verkligen en oas i jämförelse med de flesta andra forum,mycket beroende på medlemmarna och stämningen här.

Guest Audio Concept
Posted

Timbre,

kul att forumet växer och befäster positionen som den naturliga samlingspunkten för alla seriöst hifi-intresserade.

Mvh, Audio Concept, Robert

Posted

Grattis Timbre.

Jag tar en extra god kopp kaffe ikväll efter middagen här i Hongkong.

När jag är hemma om några dagar så har jag en liten gratulationspresent med mig härifrån.

Den kanske passar fint till dina Staxlurar Timbre. :cool:

Posted
Jag tar en extra god kopp kaffe ikväll efter middagen här i Hongkong.

Så violinvirtuosen har återvänt... :?: :cool: Ser framåt med spänning... :mm::)

Tack alla och ett forums stämning byggs ju av var och en som skriver något. På väg rätt in i högsäsongen och september blir en intensiv månad med Arkenmässa och allt. Innan dess har vi dock en stor liten specialare på gång... ;)

Posted

Oj vad det rullat på! Tyckte inte det var så hemskt längesedan vi hade 500 fika Timbre! :D ...då kändes 1000fjärran...och...pang så var det där!

Det är väl egentligen smått otroligt att det är nästan 1000 medlemmar och så gemytlig stämning!? Det är bra jobbat av alla!!!

\\K-man

Guest gurkan
Posted

Jag är jäv...t glad att det var till det här forumet ödet förde mig :)

Höll nästan på att missa dig Timbre :cool:

Enda nackdelen är att forumet är så bra , så det stjäl lite tid från lyssnandet :D

Mvh gurkan

Posted

Grattis och tack till Timbre och alla andra som gör det möjligt. Kul med ett forum som växer pga attraktion. Jag skriver själv inte så mycket men är här varje dag/kväll och snokar runt.

Guest asimov66
Posted

Får hålla med alla ovan, plus att man tillägga hur pass trevligt det är att knyta kontakt med flera väldigt kunniga och intressanta människor som man annars kanske inte skulle göra. Folk på detta forum besitter grym kunskap och delar gärna med sig om det så rör sig om en liten enkel sak eller komplicerade frågor.

Gillar bildreportagen skarpt och följandet av byggen av moduler och mojänger.

Ett stort tack är väl i sin ordnnig att skriva och hoppas det fortsätter på samma sätt som innan.

//asimov66

Posted
Grattis Timbre :) Kul att det blev just Micke som fick den stora äran också, han är verkligen

den goda stämningen personifierad :)

Muggen är på väg norrut... :)

Posted

Muggen har nu färdats 100 mil norrut och kommit fram utan en skråma.

Nu ska bara bönor värdig denna mugg inhandlas, malas och avnjutas vid nått högtidligt tillfälle :mm::D

Bildbevis kan ses på Bildforum om någon vecka...

Tack Timbre!!!

/ Micke

Posted
Muggen har nu färdats 100 mil norrut och kommit fram utan en skråma.

Nu ska bara bönor värdig denna mugg inhandlas, malas och avnjutas vid nått högtidligt tillfälle :mm::D

Bildbevis kan ses på Bildforum om någon vecka...

Tack Timbre!!!

/ Micke

Det blir väl upp packnings bilder också :D