Jump to content

Fikat/pilsnern på Sheraton


jls

Recommended Posts

Det var mycke trevligt att träffa lite folk för en pilsner som sedan resulterade i en lunch i mycket gott sällskap.

Av någon anledning så var de rummen som besöktes efter 14.00 bättre än de före, vet inte om det va biran eller turen som spelade in där :D

Link to comment
Share on other sites

Skulle bara gå dit någon timme på Söndagen också... Det blev 4 timmar. Frun var INTE så glad, men det var det värt. Vi stack in på Mårten Designs rum det första vi gjorde, innan nån annan han dit...

Jösses va bra det lät på söndagen. Kul med egna skivor oxå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rydberg

Mycket trevligt att träffa lite forumfolk! Ölen hade dessutom mycket bra pris/prestand pga av att frukosten intogs 6:45! :)

Tyvärr kom vi inte till mässan förrän ca 12:30 då bilen gick sönder i höjd med Alby, en bromsslang (inte rör) sprack och bromsverkan försvann. Vi märkte det i vid ett rödljus :o som tur var kom det ingen annan bil :app:

Link to comment
Share on other sites

Guest Rydberg

Timbre jag håller med, att någon ifrågasätter är nog rätt sunt för "hifiutvecklingsprocessen". Att ha massa ryggdunkeri och ja-sägare runt sig kan vara rent förödiskt om det är utveckling man efterstävar! :)

Efter att ha träffat Rydberg IRL, så vet jag inte om det går att bli varken irriterade, eller ens upprymd när han skirver nåt dumt hädan efter. 

Zalve> Hehe, ska göra mitt bästa ;):D

Link to comment
Share on other sites

Guest Rydberg

Jag tror inte det Eric, som sagt var det lite rörigt där! Jag är även kass på just namn, in genom ena örat och ut genom andra :) Det kommer förhoppningsvis fler tillfällen till träffar i framtiden! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...