jls Posted February 7, 2004 Share Posted February 7, 2004 Det var mycke trevligt att träffa lite folk för en pilsner som sedan resulterade i en lunch i mycket gott sällskap. Av någon anledning så var de rummen som besöktes efter 14.00 bättre än de före, vet inte om det va biran eller turen som spelade in där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amund Posted February 7, 2004 Share Posted February 7, 2004 Ja, det dök up en väldigt massa folk. Men tyvärr så hann jag bara hälsa på en handfull... Några kände man igen från foton sen tidigare Men kul att det kom så många! Själv ska jag dit imorgon igen /Amund Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zalve Posted February 8, 2004 Share Posted February 8, 2004 Skulle bara gå dit någon timme på Söndagen också... Det blev 4 timmar. Frun var INTE så glad, men det var det värt. Vi stack in på Mårten Designs rum det första vi gjorde, innan nån annan han dit... Jösses va bra det lät på söndagen. Kul med egna skivor oxå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted February 8, 2004 Share Posted February 8, 2004 Riktigt skoj att träffas Det förgyllde verkligen mässbesöket. Mvh Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Hallå! Dags för första posten på euphoina för mig! Tackar för den trevliga fikan (ölen) och den likaså (om inte trevligare) matbiten. Tackar för ett trevligt avbrott från lyssnandet grabbar. /eric (ésm) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Förhoppningsvis blir det repriser framöver... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Förhoppningsvis blir det repriser framöver... Det låter inte alls omöjligt. Mässan gav verkligen mersmak för min del... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jls Posted February 9, 2004 Author Share Posted February 9, 2004 Jag ser också fram emot att åka på flera tillställningar, var ju första mässan även för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rydberg Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Mycket trevligt att träffa lite forumfolk! Ölen hade dessutom mycket bra pris/prestand pga av att frukosten intogs 6:45! Tyvärr kom vi inte till mässan förrän ca 12:30 då bilen gick sönder i höjd med Alby, en bromsslang (inte rör) sprack och bromsverkan försvann. Vi märkte det i vid ett rödljus som tur var kom det ingen annan bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zalve Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Efter att ha träffat Rydberg IRL, så vet jag inte om det går att bli varken irriterade, eller ens upprymd när han skirver nåt dumt hädan efter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Jag förstår vad du menar Zalve, man får en annan syn på forumet då man vet vilka personer som "gömmer sig" bakom nicken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 Nu måste jag nog backa upp Rydberg här... :cool: Tänk så kontaktlösa nätkabeldiskussionerna hade blivit om inte Rydberg varit med. Dom är ju inte avslutade ännu och Rydberg är en viktig del i detta förlopp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zalve Posted February 9, 2004 Share Posted February 9, 2004 ALLA är en viktig del i forumet, oavsett ståndpunkter. Rydberg har en skön diskusionstaktik (och ett omåttligt intresse av att byta grejer ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo Posted February 10, 2004 Share Posted February 10, 2004 Synd bara att man inte hann träffa flera än man gjorde, men då skulle man givetvis ha en egen lokal, ingen allmän bar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rydberg Posted February 10, 2004 Share Posted February 10, 2004 Timbre jag håller med, att någon ifrågasätter är nog rätt sunt för "hifiutvecklingsprocessen". Att ha massa ryggdunkeri och ja-sägare runt sig kan vara rent förödiskt om det är utveckling man efterstävar! Efter att ha träffat Rydberg IRL, så vet jag inte om det går att bli varken irriterade, eller ens upprymd när han skirver nåt dumt hädan efter. Zalve> Hehe, ska göra mitt bästa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 Jag träffade inte dig va, Rydberg, eller? Det var så många som man enbart presenterade sig för och sedan, tyvärr, "glömde" :clown: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rydberg Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 Jag tror inte det Eric, som sagt var det lite rörigt där! Jag är även kass på just namn, in genom ena örat och ut genom andra Det kommer förhoppningsvis fler tillfällen till träffar i framtiden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zalve Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 Jag kan presentera er frö varandra om ni vill [] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jls Posted February 11, 2004 Author Share Posted February 11, 2004 vart det nå bilder på folket när vi hade samlats där nere för att dricka oss en öl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zalve Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 Vi kan väl ta 2 bilder till att börja med. Eric, FBK, jls & Mattias Forumets tuffing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jls Posted February 11, 2004 Author Share Posted February 11, 2004 oj, där kom det där ser man.. hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo Posted February 12, 2004 Share Posted February 12, 2004 Asså, e´re så an ser ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric Posted February 12, 2004 Share Posted February 12, 2004 Hmm, Rydberg, jag är ganska säker på att jag inte såg dig. Vi får väl ta det på nästa mässa.. :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rydberg Posted February 12, 2004 Share Posted February 12, 2004 Yepp det får vi, det blir väl Arken då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric Posted February 13, 2004 Share Posted February 13, 2004 Absolut...då ska vi snacka B&W... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zalve Posted February 13, 2004 Share Posted February 13, 2004 Jag tyckte du snackade B&W hela tiden Eric... sätter en kaffe på arken, att du inte han säga vad jag hade för märke hemma,,, Utan att titta efter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric Posted February 13, 2004 Share Posted February 13, 2004 JM Lab har du Utan att kika..tror att det var modellen under Elect(r?)a.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zalve Posted February 13, 2004 Share Posted February 13, 2004 1 av 2 är inte så illa, så då får du gissa på vad som är rätt och fel Vi tar det på Arken också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric Posted February 14, 2004 Share Posted February 14, 2004 Absolut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts