Timbre™ Posted February 5, 2004 Posted February 5, 2004 Sophia Electric är en tillverkare av rörelektronik som ständigt skickar e-postreklam och vill komma med på den länksida som vi inte har... Någon som hört talas om dom eller lyssnat på någon produkt... "We are a major US firm with products in mesh plate 300B/2A3/45/PX4/PX25 tubes and tube amplifiers." http://www.sophiaelectric.com/ Quote
K-man Posted February 5, 2004 Posted February 5, 2004 Om Bernt läser här idag.....har vi nog snart ett svar.... \\K-man Quote
Timbre™ Posted February 5, 2004 Author Posted February 5, 2004 Vi kan se det som ett test av Bernts internetrutiner... Quote
K-man Posted February 5, 2004 Posted February 5, 2004 Absolut! ....dags för spel igen....hur ser oddsen ut för de olika alternativen \\K-man Quote
sampix Posted February 5, 2004 Posted February 5, 2004 1. Bernt läser Euphonia varje dag X. Bernt läser Euphonia en gång i veckan 2. Bernt har slutat läsa Euphonia.. Hur låter dessa förslag? Quote
Timbre™ Posted February 5, 2004 Author Posted February 5, 2004 Jag satsar på ettan. 24 h alltså. Obs! Inga mail till Bernt... Quote
sampix Posted February 5, 2004 Posted February 5, 2004 Jag har blivit lite våghalsad av den senare tidens alla vinster här på forumet, så jag slår till med ett X! :cool: Quote
Timbre™ Posted February 5, 2004 Author Posted February 5, 2004 Fegspel, så därför har jag listat ut vad Accuphasetestet kommer att handla om... Quote
Timbre™ Posted February 6, 2004 Author Posted February 6, 2004 Minuterna tickar iväg. Kom igen nu Bernt! :cool: Quote
K-man Posted February 6, 2004 Posted February 6, 2004 Nu är det inte många minuter kvar för de som tippat en 1:a!!!! \\K-man Quote
sampix Posted February 7, 2004 Posted February 7, 2004 Det kan bli många muggar och tshirtar för mig... 3 tävlingsvinster och man får en egen tillverkad Euphonia-shakti, eller hur var det vi sa? Quote
Timbre™ Posted February 7, 2004 Author Posted February 7, 2004 Det blir mycket att hålla reda på... Nu smiter jag för ett tag... :cool: Quote
Anders Posted February 7, 2004 Posted February 7, 2004 Det finns en recension i något av de senaste numrerna av TAS som jag inte läst (alltså inte läst den recensionen). Det finns också en mindre uppmuntrande recension här: http://www.6moons.com/audioreviews/sophia/300B.html Quote
fredrik Posted April 6, 2004 Posted April 6, 2004 Det verkar ju i och för sig som om denna tråd har självdött men här kommer ändå en liten kommentar om Sophia. Deras 300B rör ska vara helt otroligt bra, bättre ljudande än Westrex, dvs Western Electric. Många är de som i USA bytt sina WE mot Sophia. De finns i fyra modeller, har jag för mig, och inte ens det dyraste kommer upp i närheten av de priser som WE har. Att designen dessutom sticker ut gör ju det hela ännu roligare. Hade jag inte sålt mitt 300B-slutsteg hade Sophiarören suttit som gjutna i den nu. Quote
Recommended Posts