klas Posted July 11, 2006 Posted July 11, 2006 Syd Barret har lämnat oss , en legend har gått ur tiden vid en ålder av 60 år. Dog i fredags i stillhet. I kväll laddar jag Frejan med gammla Pink Floyd-klassiker tar en gravöl och minns alla minnesvärda stunder jag haft med deras musik, både före och efter Syd Barrets uttåg ur gruppen. Vila i frid, Syd! Quote
Timbre™ Posted July 11, 2006 Posted July 11, 2006 Den tråkiga nyheten kom även upp med bilder i Aktuellt. Gick på högstadiet och jag kommer ihåg när See Emily Play röstades in på Tio i Topp. Den skiljde sig minst sagt från övriga nio topplåtar. Quote
Engelholm Audio Posted July 11, 2006 Posted July 11, 2006 Tråkigt. Det är till att glädjas åt den musik-skatt som lämnats till oss. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.