Vogue Posted July 7, 2006 Posted July 7, 2006 Så går vi igang med Skivspelar projekt nr. 7 ... The Final Version Nu har jeg efterhånden spillet med den nuværende version i 8-10 måneder, og har fundet nogle få svagheder ved konstruktionen, som jeg gerne vil rette op på. Udgangspunktet er fortsat det samme ... Scheu pladetallerken, leje og motor, samt en Forsell arm. Første spørgsmål i forbindelse med ombygningen er materiale til plinten eller plintene ... Skivspelaren kommer til at bestå af tre hoved elementer - nedre plint, hvor motoren fastgøres, mellemplint, hvor pladetallerken og leje fastgøres, og øvre plint hvor armen fastgøres. Mellem plintene skal der være afkobling af forskellig art! Jeg overvejer følgende materialer (i kombination): Corian Granit Glas Skifer Silestone Marmor Og disse materialer vi så blive sammensat evt. dæmpet med blygummi efter behov. Er der nogen der har erfaringer med ovenstående materialer, som de vil dele med mig? Vogue Quote
Recommended Posts