Guest om.s Posted June 28, 2006 Posted June 28, 2006 Jeg holdt på å si ENDELIG!, har noen av de større aktørene/pressen oppdaget det jeg gjorde selv for ett par år siden, nevnte integrerte forsterker fikk meg til å kvitte meg med min daværende BAT VK 300X SE til den doble prisen, i artikkelen i nest siste Stereophile (June 06) går den opp mot nesten fire ganger så dyre darTZeel NHB-108, hvordan gikk det? les selv!, det begynner på side 50. Morsomt at ens mange ganger anbefalte integrerte forsterker hevder seg i ett slikt selskap, og bekrefter mine egne musikalske erfaringer og preferanser med denne "lille" Tyskeren, for det er hva den handler om, muzik... mvh Quote
Guest om.s Posted June 28, 2006 Posted June 28, 2006 Vem har skrivit artikeln?? Den ligger under rubrikken Fifth Element og er skrevet av John Marks mvh Quote
JMlab Posted June 29, 2006 Posted June 29, 2006 Skoj att jänkarna äntligen fått upp "öronen" för Audionet!! Ser fram mot att de testar en del av Audionets top of the line produkter, De kommer förmodligen ge många namnkunniga jänkemärken en ordentlig match till en bråkdel av priset. Quote
Guest om.s Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Skoj att jänkarna äntligen fått upp "öronen" för Audionet!! Ser fram mot att de testar en del av Audionets top of the line produkter, De kommer förmodligen ge många namnkunniga jänkemärken en ordentlig match till en bråkdel av priset. Det får man håpe , kvaliteten rekker til å hevde seg både lyd og byggemessig mvh Quote
Recommended Posts