Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fick senaste TAS i brevlådan och enligt reklamen presenterar Wilson nya Watt/Puppy8 den första Juni. Kanske visas dom redan på mässan i Tyskland/Munchen nu till helgen, skulle inte förvåna :)

Enligt reklamen valde dom inte en diamantdiskant utan föredrog vid tester samma diskant som sitter i Maxx2 och Sophia2.

Posted
Fick senaste TAS i brevlådan och enligt reklamen presenterar Wilson nya Watt/Puppy8 den första Juni. Kanske visas dom redan på mässan i Tyskland/Munchen nu till helgen, skulle inte förvåna :)

Enligt reklamen valde dom inte en diamantdiskant utan föredrog vid tester samma diskant som sitter i Maxx2 och Sophia2.

Ja Maxx2'ans diskant är ju inte så dålig...så varför byta den? :D

Jag har också hört om denna nya WP 8'a.

Har hört ännu mer men lämnar nyheterna till dom som "äger" den... :)

Posted

Priset ska tydligen gå upp rejält till dryga 28000 dollar. Vad jag läst ska en av anledningarna till omdesignen vara att man inte längre får ha bly i högtalare som säljs i EU.

Nu när den kommer i sin sjunde utgåva kanske de äntligen får till den rätt... :D;)

Posted

Var det i lådan det var bly då eller? hoppas att det inte blir en försämring för dem då de måste jobba runt det här med bly

För övrigt så har den varit helt rätt ända sen 6an :D

Posted

Trodde jag hade sett det mesta..scrollade bort mig totalt!

Det verkar som om det har gjort rejäla förändringar på Wp8:an, ska bli kul att få höra den..kanske på Arken mässan?

Posted

Det var nog i lådan de hade bly. Jm Lab fick göra samma förändringar när Utopia Be kom, ingen bly i lådan där inte. Och vad jag vet är det är det ingen som tycker att "Be" är sämre än den gamla pga av det.