mikael2 Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Fick senaste TAS i brevlådan och enligt reklamen presenterar Wilson nya Watt/Puppy8 den första Juni. Kanske visas dom redan på mässan i Tyskland/Munchen nu till helgen, skulle inte förvåna Enligt reklamen valde dom inte en diamantdiskant utan föredrog vid tester samma diskant som sitter i Maxx2 och Sophia2. Quote
Engelholm Audio Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Fick senaste TAS i brevlådan och enligt reklamen presenterar Wilson nya Watt/Puppy8 den första Juni. Kanske visas dom redan på mässan i Tyskland/Munchen nu till helgen, skulle inte förvåna Enligt reklamen valde dom inte en diamantdiskant utan föredrog vid tester samma diskant som sitter i Maxx2 och Sophia2. Ja Maxx2'ans diskant är ju inte så dålig...så varför byta den? Jag har också hört om denna nya WP 8'a. Har hört ännu mer men lämnar nyheterna till dom som "äger" den... Quote
Ekman Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Kul, det är väl lite samma ändringar som just gjordes på Sophian antar jag Jag måste äga ett par W/P någongång Quote
fredrik Posted May 24, 2006 Posted May 24, 2006 Priset ska tydligen gå upp rejält till dryga 28000 dollar. Vad jag läst ska en av anledningarna till omdesignen vara att man inte längre får ha bly i högtalare som säljs i EU. Nu när den kommer i sin sjunde utgåva kanske de äntligen får till den rätt... Quote
Ekman Posted May 24, 2006 Posted May 24, 2006 Var det i lådan det var bly då eller? hoppas att det inte blir en försämring för dem då de måste jobba runt det här med bly För övrigt så har den varit helt rätt ända sen 6an Quote
IcedEarth Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Här fanns det lite info om dem: http://www.sonicflare.com/archives/speakers-20k-and-up.php edit: om man scrollar ner en bit finns det bilder på en hel del udda högtalare // rillo Quote
Ekman Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 "armchair reviewing" trevligt uttryck som det finns mycket av på forumen, fast inte på detta såklart Quote
juha Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Trodde jag hade sett det mesta..scrollade bort mig totalt! Det verkar som om det har gjort rejäla förändringar på Wp8:an, ska bli kul att få höra den..kanske på Arken mässan? Quote
fredrik Posted May 26, 2006 Posted May 26, 2006 Det var nog i lådan de hade bly. Jm Lab fick göra samma förändringar när Utopia Be kom, ingen bly i lådan där inte. Och vad jag vet är det är det ingen som tycker att "Be" är sämre än den gamla pga av det. Quote
Recommended Posts