Janne Karlsson Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 SÄLJES... Roksan Xerxes med en Kuzma Stogi tonarm och AT-OC9 MC pickup Allt är i mycket fint originalskick även locket (fler bilder kan mailas över) Jag har även några flyttlådor med LP skivor som är till salu eller som ev kan följa med om priset på skivspelaren är det rätta... Skivspelaren finns i Alvesta i Småland ca 2 mil från Växjö. Kan ev skickas då jag givetvis har alla originalkartonger m.m. sparade men ser helst att du hämtar den om möjligt. karlssja@musiker.nu *** SÅLD *** Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.