fredrik Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Sedan skivan Acoustic Live införskaffades för ett tag sedan har den gått ganska varm hemma. Nu ser dessutom att Nils kommer till Stenhammarsalen den 27 maj och biljettpriset är 210 spänn. Min älskade sambo tycker att det är gubbrock, inte bra alltså, varpå jag måste hitta någon annan att gå med. Det är trist att inte dela upplevelsen med någon. Frågan är alltså om det finns något intresse från någon medlem att gå med? /Fredrik Quote
oLjud Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Jag ska gå den 28e, ska ta buss med Snoop och Sluppen (tror även kanske n10_o med tjej ska följa) Plus att vi ska upp till Dahlberg i Umeå den 27e Quote
Govinda Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Hej Fredrik Vi är några från hififorum som skall gå Jag Pac Hjort Knoxville samt Pär.W en kompis. Jag tänkte kolla om vi ska träffas hemma hos mig och värma upp med några spår innan. Inget bestämt men jag skall Pma folk. är du ni intresserade pma mig. Mvh Anders.s Quote
Merkurius Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Hej Fredrik Vi är några från hififorum som skall gå Jag Pac Hjort Knoxville samt Pär.W en kompis. Jag tänkte kolla om vi ska träffas hemma hos mig och värma upp med några spår innan. Inget bestämt men jag skall Pma folk. är du ni intresserade pma mig. Mvh Anders.s Tja Anders och min kära granne bfjohansson! Synd bara att det är numrerade platser, annars hade det ju varit lättare att gå i ett gäng. Men har du, bfjohansson, inte beställt biljetter än så kan vi ju boka tesammans. Du har ju mitt nummer :cool: Quote
Mattias Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Men va skoj, Lofgren live Ni får gärna rapportera efter konserten. Efter alla diskussioner (andra fora) så får man väl obligatoriskt ber er att spana efter "telefoner som ringer" /Mattias Quote
Nitram Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Kommer befinna mig på Berns den 28:e... Möter gärna upp och snackar lite innan... /Martin Quote
Recommended Posts