FFrrEEddRRiiKK Posted May 9, 2006 Posted May 9, 2006 Jaha, då kan man se fram emot vad jag tror, och hoppas, kommer att bli en av mina konserthöjdpunter detta år: PAT METHENY TRIO på KONCERTSALEN I TIVOLI i Köpenhamn 6/7-06, 19:30. Varmt i luften, och kall PILSNER därtill, absolut ingen dum kombo heller! /Fredrik Quote
Amadeus Posted May 9, 2006 Posted May 9, 2006 Jaha, då kan man se fram emot vad jag tror, och hoppas, kommer att bli en av mina konserthöjdpunter detta år: PAT METHENY TRIO på KONCERTSALEN I TIVOLI i Köpenhamn 6/7-06, 19:30. Varmt i luften, och kall PILSNER därtill, absolut ingen dum kombo heller! /Fredrik Ja, det bliver stort! :cool: Pat Metheny er super cool live. Har du set ham live før? Quote
FFrrEEddRRiiKK Posted May 9, 2006 Author Posted May 9, 2006 Nej. Lyckades missa han förra året, både i Nederländerna och i Danmark, men icke i år! Skall bli kul. /Fredrik Quote
Mattias Posted May 14, 2006 Posted May 14, 2006 Grattis! Vore skoj att uppleva denna trio live... /Mattias Quote
Recommended Posts