Guest Audio Concept Posted May 6, 2006 Posted May 6, 2006 Tråkigt nog händer det att produkter försvinner under frakt. Lyckligtvis är det relativt sällsynt. Fick hem några T+A D-10 cd-spelare och tråkigt nog var en låda tom. Spelaren hade tagits ut någonstans på vägen, lådan klistrats igen och skickats vidare. :-( För att motverka sådana tråkigheter är det enda vi kan göra att lägga ut serienumret på nätet, och be alla som köper dem begagnat att vara observanta. Kontakta oss gärna om ni kommer i närkontakt med följande produkt, Tillvärkare, T+A Modell, D-10 (cd-spelare) Färg: Silver/Grå Serienummer: 1617314300378 mvh, Audio Concept, Robert Quote
datar Posted May 6, 2006 Posted May 6, 2006 :angry: Detta var inte roligt att läsa! Det är ju ändå säkerligen pengar som ni ligger ute med som nu går förlorade! Skamligt är ordet! :angry: Quote
Engelholm Audio Posted May 6, 2006 Posted May 6, 2006 Tråkigt att höra, Robban. Hoppas det löser sig utan allt för stora insatser av engagemang, energi och pengar. Quote
fatpipe Posted May 6, 2006 Posted May 6, 2006 Ersätter inte posten kostnaden för spelaren? Om den nu har plockats ur i Sverige. Quote
Guest asimov66 Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 mycket sådant går nu en på ett annat forum fick en sim lite projektor stulen med...pissedyrt varför kan inte folk lära skillnaden mellan "ditt" och "mitt" i dagens samhälle. posten ersätter upp till 50 000 har jag för mig Quote
Recommended Posts