Stereotypen Posted May 1, 2006 Posted May 1, 2006 Någon som har några synpunkter angående Audio Aero Capitole vs Advantage s1? Jag är ute efter en Cd med analoga ingångar och det är dessa som jag tycker är mest intressanta. Någon som vet om det alltid sitter analoga ingångar i S1:an eller om det är tillval. Quote
Lasse Posted May 1, 2006 Posted May 1, 2006 Analoga ingångar är tillval till både AA och S1 förutom nya AA Ref där det bara existerar en variant och den har analoga ingångar. S1 har ju ett instegskort som tillval men hur det funkar på AA´s äldre vet jag faktiskt inte om det går att uppgradera eller inte. Edit: Missade att det var en dubbelpost och postade naturligtvis i fel tråd... Quote
mikael2 Posted May 1, 2006 Posted May 1, 2006 Edit: Missade att det var en dubbelpost och postade naturligtvis i fel tråd... Fixat Quote
figge Posted May 1, 2006 Posted May 1, 2006 Att få analoga ingångar kostar 600€ har jag för mig + frakten till Frankrike 150-175 €. Quote
Akkelis Audio Posted May 1, 2006 Posted May 1, 2006 Lite ot men ändå, Advantage S1 och Audio Aero Capitole tror jag representerar två olika "ljudskolor" så det bör man vara medveten om och väga in då man gör sitt val. Quote
Recommended Posts