carsten_chr Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Hej !........... I går var jeg til koncert med Doud Macleud - det var mildest talt sindsygt godt !............. Se det er High Fidelity !............... Hvor mange af jer kommer ret tit ud og høre musik ude på spillestederne rundt omkring i landet ?............. Doug Macleud - the official homepage Doug macleud - the not so official homepage Quote
Timbre™ Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Silkeborg Rhythm'n Blues Association... :cool: Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.