Guest asimov66 Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 Hade tur fick hem min Supra nätfilter EU/SP åskskydd, nätfilter grenuttag eller vad man nu skall kalla det. Har problem med att lamporna smäller som popcorn och jag blir lika rädd varje gång det sker eftersom jag funderade om det skulle gå in i utrustningen nästa gång.... Övertalade frugan och till slut fick jag beställa ett 995 kronor gick det på.. väntade och det tog tydligen 3 dagar att packa det, blev lite nervös när jag såg att de skickade det igår (det är ju massa röda dagar sen) och tålamod är inte riktigt min sak.... Idag kom det, glömde skriva att jag beställde med LoRad kabel med 2 meter lösmeter så man kan göra sig en kontakt till grenuttaget (vägrar betala så mycket för något ssom man kan göra mycket billigare själv). Springer och hämtar det på lunchen och river upp det....pulsen ökar fint grenuttag men va fan...kan det vara 2 meter... ...eller? sticker till jobbet fram med tumstocken nej saknas 3 ynka centimeter 197 cm... Räknade med att få exakt 2 meter minst (brukar få lite mer annars ca 2 cm eller något så man får åtminstonde sin längd).... Vad gör man, skulle bygga kabel ikväll...nu räcker det inte kontakten går nästan in men ej helt... Ringde dem jag beställt ifrån och sa att jag inte fått det och att det blir ett riktigt problem faktiskt, annars hade jag ej klagat men rätt skall vara rätt (speciellt i detta fallet). Behövde knappt säga något förrän han direkt säger att det absolut ej skall vara så, jag frågade vad jag skulle göra han sa att bara maila kontonummer så sätter han in pengarna direkt och att jag kan köpa ny kabel i stan. Då jag frågar om var jag skall skicka 197 cm kabel säger han att jag ej behöver skicka tillbaka den... jag kan "slänga den" och behöver ej skicka tillbaka den... ren bonus,, skitbra service...får vänta en dag extra på kabel men får å andra sidan en till strömkabel till ett annat projekt någon annan gång (har ej fått pengarna ännu men det var mest principen)... Det var min dag iallafall... //Morgan Quote
Ekman Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 Jag har just fått reklamera en produkt hos Supra också och de har verkligen kanonbra service. Quote
Guest asimov66 Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 jupp tycker att de ligger i bra prisklass och har kanonservice som man inte brukar få förräns man går upp x antal kronor i prisklassen.. men tror det beror på företaget man shoppar hos också...kanske 50-50 supra gnerös policy i vilket fall som helst Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.