Jump to content

Forumfika/pilsner på Gignos mässan


Amund

Recommended Posts

Jag och Mattias kommer. Det är nog Lördag som gäller för oss (Jag tror inte att jag har råd att skicka ut frun på shopping 2 dar i Stockholm)

FIKA är nästan mitt andra namn, fast en öl säger man ju inte nej till heller...

Link to comment
Share on other sites

Jag har inte lagt schemat rikitgt ännu, då jag skall klämma in besök på möbelmässan också. Men sammankomst låter trevligt. Någon som har bilplats över från Göteborg på Fredagkväll, eller Lördag morgon/förmiddag förresten? Uppslag mottages tacksamt på PM eller postning. Bensinpengar samt hifisnack, erbjudes.

mvh,

/Henrik aka Matrixen

Link to comment
Share on other sites

På Lördagen kommer vi vara där (Zalve och jag). Söndagen är osäker, men kanske blir det ett besök då oxå, beror på mängden av trevligt och intressant "godis" ;)

Vore kul att sammanstråla en smula. Fika 14:00 i Sheraton Baren, är det som gäller?

/Mattias

Link to comment
Share on other sites

Matrixen:

Om du kommer med tåg så går du ut huvudentren som ligger på Vasagatan, gå över gatan så du har Centralstationen mitt i mot dig på andra sidan. Sen går du Vasagatan bort med Centralstation på din högra sida.

När sedan Vasagatan tar slut så ligger Sheraton på hörnet (Alltså på din vänstra sida) Vasagatan/Tegelbacken.

Nu har du fått "turistversionen" :D . Kommer du med bil så skicka ett PM så ska jag guida dig, har kört bud i denna stad i 7år..... :dead:

Link to comment
Share on other sites

Guest Rydberg

Forumfika, kan bli farligt! En annan är ju en tuff jäkel bakom tangentbordet men inte annars tydligen (allt enligt en forummedlem jag aldrig träffat :cool: ). Man kanske skulle ta sig dit ändå, kan bli....hmm, intressant ;)

Link to comment
Share on other sites

Tänk vad tomt det kommer att bli på mässan, när "alla" fösvinner på Fika 

Ja, det börjar bki lite uppslutning nu :app: 30+ när jag räknade sist, gäller bara att hitta varandra därinne :D

/Amund

Ps. Timbre: Hoppas du tar med dig "vidvinkel objektivet" :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...