c88 Posted April 14, 2006 Posted April 14, 2006 Vad är värden på en beggagnad Jag skall nämligen förhandla med killen om nån av dessa versioner. Vad är värden på en beggagnad Meridian 861 version 1 ? 2 ? 3 ? 4 ? Ge lite kostnads förslag vad dom skulle kunna kosta [][][][] Quote
Guest Viking Posted April 14, 2006 Posted April 14, 2006 Vad är värden på en beggagnad Jag skall nämligen förhandla med killen om nån av dessa versioner. Vad är värden på en beggagnad Meridian 861 version 1 ? 2 ? 3 ? 4 ? [][][][] Hvis han selger brukt/bytter så kan man vel ikke velge versjoner av 861? Eller snakker du med Andrè på Hifi huset i Bærum? Quote
c88 Posted April 14, 2006 Author Posted April 14, 2006 Jag vill bara veta lite begagnat priser på versionerna så man har någon slags förhandlignsposition. Yepp nu fattar jag nörska, det är andres 861, och han ska ge mig svar på tisdag vilken version det är. Quote
Guest Viking Posted April 15, 2006 Posted April 15, 2006 Jag vill bara veta lite begagnat priser på versionerna så man har någon slags förhandlignsposition. Yepp nu fattar jag nörska, det är andres 861, och han ska ge mig svar på tisdag vilken version det är. Problemet med å sette en pris er at det er så mange forkjsllige versjoner for det første. Så kommer det så mange valgmuligheter i form av forskjellige kort man kan sette inn i 861 Kjøper du brukt? Kanskje det er min gamle du får etterhvert Quote
c88 Posted April 15, 2006 Author Posted April 15, 2006 Problemet med å sette en pris er at det er så mange forkjsllige versjoner for det første. Så kommer det så mange valgmuligheter i form av forskjellige kort man kan sette inn i 861 Kjøper du brukt? Kanskje det er min gamle du får etterhvert Tjenare viking Har du sålt din 861 till hifihuset i norge, isåfall vilken version var det? måste veta Quote
Guest Viking Posted April 16, 2006 Posted April 16, 2006 Tjenare viking Har du sålt din 861 till hifihuset i norge, isåfall vilken version var det? måste veta Jeg skal bytte inn snart, ikke riktig enda Den jeg har er en i sølv finish, versjon 4.1 med balanserte kort (8 kanaler) Quote
c88 Posted April 16, 2006 Author Posted April 16, 2006 Jeg skal bytte inn snart, ikke riktig enda Den jeg har er en i sølv finish, versjon 4.1 med balanserte kort (8 kanaler) Jag förstod inte riktigt , har du en 4,1 som du vill byta in ? Isåfall vad vill du ha för den? eller ska du uppgradera till 4.2 ? Quote
Guest Viking Posted April 16, 2006 Posted April 16, 2006 Jag förstod inte riktigt , har du en 4,1 som du vill byta in ? Isåfall vad vill du ha för den? eller ska du uppgradera till 4.2 ? Ja, jeg skal bytte den inn hos den norske importøren, Hifi Huset i Bærum Å oppgradere fra v 4.1 til 4.2 gjør du selv ved å laste ned 4.2 fra internett og bruke Meridian programmet for å oppgradere 861 :cool: Quote
Recommended Posts