Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vad är värden på en beggagnad

Jag skall nämligen förhandla med killen om nån av dessa versioner.

Vad är värden på en beggagnad Meridian 861

version

1 ?

2 ?

3 ?

4 ?

Ge lite kostnads förslag vad dom skulle kunna kosta

[:)][:)][:)][:)]

Guest Viking
Posted
Vad är värden på en beggagnad

Jag skall nämligen förhandla med killen om nån av dessa versioner.

Vad är värden på en beggagnad Meridian 861

version

1 ?

2 ?

3 ?

4 ?

[:)][:)][:)][:)]

Hvis han selger brukt/bytter så kan man vel ikke velge versjoner av 861? Eller snakker du med Andrè på Hifi huset i Bærum? :D

Posted

Jag vill bara veta lite begagnat priser på versionerna så man har någon slags förhandlignsposition.

:) Yepp nu fattar jag nörska, det är andres 861, och han ska ge mig svar på tisdag vilken version det är.

Guest Viking
Posted
Jag vill bara veta lite begagnat priser på versionerna så man har någon slags förhandlignsposition.

:) Yepp nu fattar jag nörska, det är andres 861, och han ska ge mig svar på tisdag vilken version det är.

Problemet med å sette en pris er at det er så mange forkjsllige versjoner for det første. Så kommer det så mange valgmuligheter i form av forskjellige kort man kan sette inn i 861 :) Kjøper du brukt? Kanskje det er min gamle du får etterhvert ;)

Posted
Problemet med å sette en pris er at det er så mange forkjsllige versjoner for det første. Så kommer det så mange valgmuligheter i form av forskjellige kort man kan sette inn i 861 :) Kjøper du brukt? Kanskje det er min gamle du får etterhvert ;)

Tjenare viking

Har du sålt din 861 till hifihuset i norge, isåfall vilken version var det?

:):):):):):):) måste veta

Guest Viking
Posted
Tjenare viking

Har du sålt din 861 till hifihuset i norge, isåfall vilken version var det?

:):):):):):):) måste veta

Jeg skal bytte inn snart, ikke riktig enda :black: Den jeg har er en i sølv finish, versjon 4.1 med balanserte kort (8 kanaler) :)

Posted
Jeg skal bytte inn snart, ikke riktig enda :black: Den jeg har er en i sølv finish, versjon 4.1 med balanserte kort (8 kanaler) :)

Jag förstod inte riktigt , har du en 4,1 som du vill byta in ? :mm::mm:

Isåfall vad vill du ha för den?

eller ska du uppgradera till 4.2 ?

Guest Viking
Posted
Jag förstod inte riktigt , har du en 4,1 som du vill byta in ? :mm::mm:

Isåfall vad vill du ha för den?

eller ska du uppgradera till 4.2 ?

Ja, jeg skal bytte den inn hos den norske importøren, Hifi Huset i Bærum :) Å oppgradere fra v 4.1 til 4.2 gjør du selv ved å laste ned 4.2 fra internett og bruke Meridian programmet for å oppgradere 861 :cool: