Guest asimov66 Posted April 14, 2006 Posted April 14, 2006 Hur kan der komma sig att yello-the eye kostar dubbelt så mycket som de skivorna som rent ut sagt kom efter denna skiva som kom 2003. Bara nyfiken då jag tycker det är en bra skiva och kan acceptera att den just kostar mer då jag ämnar at köpa den men vill bara veta varför? Tack någon annan yello skiva man bör köpa när man ändå håller på? Quote
Lasse Posted April 14, 2006 Posted April 14, 2006 Du menar varför denna skiva fortfarande har fullpris och de andra är sänkta till 79:-? Dubbelt så mkt var lite diffust...På mitt räknesätt hade det varit strax över 300:- En trolig anledningär till priset är väl att den inte sålt så bra... Quote
Rutger Posted April 14, 2006 Posted April 14, 2006 En liten sökning bekräftar att denna utgåva av the eye är en dubbel-CD. Kolla Amazon. Är det CDON du har spanat på? Den butiken är inte klyftig nog att redovisa viktiga detaljer... Quote
Guest asimov66 Posted April 14, 2006 Posted April 14, 2006 TACK, du har ingen aning hur jag funderat... Nej jag kollade via ginza. Det står inget om dubbel disc. bara 14 låtar med dessutom, konstigt. Quote
Recommended Posts