Tinnitus_08 Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Hej alla audiofiler ute i vårslasket. Jag är en ny medlem som i helgen upptäckte vilka förbättringar en bra nätkabel gör för i mitt tycke samtliga register. Nu till mitt problem, jag har leta hela veckan efter något företag i Sverige som säljer Jormas ”JPC 2.5-kabel”. Men de verkar ju omöjligt att få tag på? Är det någon som vet var man kan komma över ett par [lagligt]? Quote
figge Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Hej alla audiofiler ute i vårslasket. Jag är en ny medlem som i helgen upptäckte vilka förbättringar en bra nätkabel gör för i mitt tycke samtliga register. Nu till mitt problem, jag har leta hela veckan efter något företag i Sverige som säljer Jormas ”JPC 2.5-kabel”. Men de verkar ju omöjligt att få tag på? Är det någon som vet var man kan komma över ett par [lagligt]? Quote
figge Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Hej alla audiofiler ute i vårslasket. Jag är en ny medlem som i helgen upptäckte vilka förbättringar en bra nätkabel gör för i mitt tycke samtliga register. Nu till mitt problem, jag har leta hela veckan efter något företag i Sverige som säljer Jormas ”JPC 2.5-kabel”. Men de verkar ju omöjligt att få tag på? Är det någon som vet var man kan komma över ett par [lagligt]? Du har PM Quote
plundin™ Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Testa Marten Center Eller Jorma direkt.. /ptr Quote
Ekman Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Dessa säljer Jorma endast direkt vad jag vet, du kan beställa via hans hemsida. www.jormadesign.com Quote
Recommended Posts