Linné Posted January 23, 2004 Share Posted January 23, 2004 Just det! Jag var inne i nämnda butik i onsdags och diskuterade sonus faber med Anders i största allmänhet då han berättade att Stradivarin kommer att demas framåt våren. Jag kommer att vara där Nyhetsvärde eller ej, en glad nyhet är det enligt mig iaf //Christoffer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted January 23, 2004 Share Posted January 23, 2004 Vaaa!!!! Är det sant?! Den spelade ju inte ens på CES!!!! ...isf vet jag var jag är den dagen!!!!!! \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted January 23, 2004 Share Posted January 23, 2004 Enormt nyhetsvärde kan man säga... Göteborg igen... Akustiken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zalve Posted January 23, 2004 Share Posted January 23, 2004 Den dagen blir det Göteborg över dagen. Skall du med Mattias ?! (Dum fråga kanske.. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted January 23, 2004 Share Posted January 23, 2004 Akustiken....lär väl inte vara superb, men man få rförhoppningsvis en fingervisning om vad som finns gömt.....men att få se och känna på denna skapelse ger gåshud! \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted January 23, 2004 Share Posted January 23, 2004 Kommer Stradivarius till Gbg i vår då kommer jag oxå /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted January 23, 2004 Share Posted January 23, 2004 Förmodligen får man ett helt annat intryck jämfört med bilderna... Tycker faktiskt att den blir allt läckrare ju mer bilder jag ser... :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn W Posted January 24, 2004 Share Posted January 24, 2004 Hej, Eftersom jag har haft förmånen att se den"live", kan jag meddela att den ser ännu bättre ut i verkligheten än på bild... Mvh Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo Posted January 24, 2004 Share Posted January 24, 2004 Ibland undrar jag varför jag bor på östkusten...........suck. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted January 24, 2004 Share Posted January 24, 2004 Man kan tyvärr inte vara på två ställen samtidigt utom på Internet... Februari blir ju en trevlig östkustmånad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo Posted January 27, 2004 Share Posted January 27, 2004 Jo, mässan förstås om man kommer åt att lyssna. Det kan ju bli en del trevligt där med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neodynium Posted January 27, 2004 Share Posted January 27, 2004 Det får man ju inte missa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted January 27, 2004 Share Posted January 27, 2004 Björn borde väl ha VISS insikt i om huruvida det blir Stradivari-demo på hifistället i vår eller inte? .....vad har du att inflika i ämnet \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted January 28, 2004 Share Posted January 28, 2004 Träffade Björn igår kväll och givetvis diskuterades Stradivari Homage... Sonus fabers referenshögtalare är mycket sverigeaktuell och ikväll lyfter vi upp vår Stradivaritråd med utdrag ur dokumenten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted January 28, 2004 Share Posted January 28, 2004 Ahhh!!! Låter looooovande! ...hoppet stiger! \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gebex Posted February 20, 2004 Share Posted February 20, 2004 Vet någon när den kommer till HiFi-ställlet? Jag vill titta, känna och lyssna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted February 20, 2004 Share Posted February 20, 2004 I april efter vad jag har hört... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perra_e Posted February 20, 2004 Share Posted February 20, 2004 Jag var inne där igår och då sa han att det var Maj! Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jorma Posted February 20, 2004 Share Posted February 20, 2004 Ibland undrar jag varför jag bor på östkusten...........suck. Det kanske kan bli ett tillfälle som du kan övertyga dig själv att det kan vara värt att besöka västkusten. Och om inte enbart Stradivari kan vara nog lockbete, så kanske lite Coltrane, ett gott vin med god mat och ett trevligt sällskap tillsammans med en gratis övernattning i en gäststuga på Hisingen strax utanför Göteborg kan locka dig Bravo? Bara det inte blir i slutet på maj. Då är stugägaren bortrest till det stora landet overthere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAR Posted February 20, 2004 Share Posted February 20, 2004 Den inbjudan skall du ta vara på Bravo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johan Posted February 20, 2004 Share Posted February 20, 2004 Om han hittar dit dvs , annars kan ju Timbre "visa vägen" :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAR Posted February 20, 2004 Share Posted February 20, 2004 Om han hittar dit dvs , annars kan ju Timbre "visa vägen" Då lär det ta tid.Vis av erfarenheten eller hur Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted February 20, 2004 Share Posted February 20, 2004 Det beror helt på vem som sitter bakom ratten och vad samtalet handlar om. Med hifisnack är risken stor att det blir en repris... :clown: Lokalsinne... Ja, tack... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAR Posted February 20, 2004 Share Posted February 20, 2004 Mao vilse nästan halvvägs ut i skärgården Lokalsinnet var det inget fel på vi följde bara vägvisaren:Hmmm vem var det Ursäkta of topicen kunde bara inte låta bli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jorma Posted February 20, 2004 Share Posted February 20, 2004 Jag har fixat en bra vägbeskrivning med kartor som vem som helst, tom. Timbre ska kunna hitta rätt. Han har varit här ettt antal gånger men behöver trydligen ändå en bra vägbeskrivning. Det är inte helt lätt att hitta hit, men med lite mindre hifisnack (när han kör ensam) brukar det inte vara några problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAR Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 Så är det nog Jorma.Det var en trevlig bilfärd iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 Låter ju mumma det där Jorma, man tackar, får väl se om det blir möjligt. Jag har iofs varit på västkusten faktsikt, men bara i krigiska ärenden om man säger så. Detta innefattar från Höllviken i Skåne över Halland genom Göteborg upp till Strömstad i norr. Visst är västkusten vacker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 Skärgårdshifi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts