Jump to content

Stradivari Homage-demo på hifistället

Linné

Recommended Posts

Just det! Jag var inne i nämnda butik i onsdags och diskuterade sonus faber med Anders i största allmänhet då han berättade att Stradivarin kommer att demas framåt våren. Jag kommer att vara där :mm:

Nyhetsvärde eller ej, en glad nyhet är det enligt mig iaf ;)

//Christoffer

• 4 weeks later...
:black: Ibland undrar jag varför jag bor på östkusten...........suck.

Det kanske kan bli ett tillfälle som du kan övertyga dig själv att det kan vara värt att besöka västkusten. Och om inte enbart Stradivari kan vara nog lockbete, så kanske lite Coltrane, ett gott vin med god mat och ett trevligt sällskap tillsammans med en gratis övernattning i en gäststuga på Hisingen strax utanför Göteborg kan locka dig Bravo? Bara det inte blir i slutet på maj. Då är stugägaren bortrest till det stora landet overthere.

Jag har fixat en bra vägbeskrivning med kartor som vem som helst, tom. Timbre ska kunna hitta rätt. Han har varit här ettt antal gånger men behöver trydligen ändå en bra vägbeskrivning. Det är inte helt lätt att hitta hit, men med lite mindre hifisnack (när han kör ensam) brukar det inte vara några problem.

:app::mm: Låter ju mumma det där Jorma, man tackar, får väl se om det blir möjligt.

Jag har iofs varit på västkusten faktsikt, men bara i krigiska ärenden om man säger så.

Detta innefattar från Höllviken i Skåne över Halland genom Göteborg upp till Strömstad i norr. Visst är västkusten vacker.